10 april: Vet du vad, pappa.

Idag vaknade man kl 0700 (!!) *suck*. Latade mig hela förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag till miljöstationen med allt som skulle återvinnas som vi sparat på oss under hela vintern! Hela eftermiddagen gick åt. Angelica undrade var jag hade tagit vägen efter alla timmarna som det tog att sortera allt.

Nu sitter jag här och mår bra med en öl och lyssnar på Volbeat.

I morgon är det full fart igen ute på gården. Vet inte vad jag ska börja med. Fixa Angelicas cykel åtminstone och städa ur Opelen. Måhända man orkar städa ur hela snicken och liret.



Jon släpper lös rejält till denna låt!



Satt nyss och kollade på mina YouTube - videoklipp från förra året när vi besökte Sandviken Cruising.

Jösses va jag längtar till sommaren, Buicken och festligheter.



Några gamla bilder från förr kan jag bjuda på... längesedan nu.



1. Danne, Micke & jag. 2. Omtalad frilla anno tidigt 2000-tal. 3. Babben 4. Gaston 5. Kny 6. Lök 7. Hiironen 8. Elaken motor



Jon:
- "Vet du vad pappa", säger han och lägger sin hand på min axel. - "Du är här nu. Inte jobba".

Kommentarer
Postat av: Anna

Men, sötnos! Tänk vad de små märker när man inte är nävarande eller är slutkörd! "Du är här nu, inte jobba"!

2009-04-10 @ 18:48:47
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Du är absout inte ensam om att längta till sommaren! Läntar så fruktansvärt mycket till Gävle och Sandviken cruisingen =)

2009-04-11 @ 14:47:36
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0