23 april: Utan internet

Hur fan kan den där knickedicken sitta och skriva blogg nu då, funderar ni så klart?
Jo... jag har en 3G uppkoppling från jobbet som jag lånar här hemma.
Jäkulans va segt det går... men det går iaf.

Det är därför jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Sett att jag fått lite påtryckningar på kommentarerna.

Har en ny internetleverantör på gång och det blir visst ett litet uppehåll innan det nya bolaget har kopplat in sig i teleterminalen, skickat mig ett modem osv.

- - -

Denna vecka har jag röjt undan hur mycket jobb som helst på kontoret. Känns så skönt! Så nästa vecka kan jag tillbringa ute bland kunder istället. =)

Känns ännu bättre att jag haft disciplin att inte arbeta hemma för familjens skull. Det har funkat ändå.

Vi har lagt upp en ny strategi för kundbesöken som vi ska testa fr.o.m. nästa vecka. Tidigare hade man inte någon riktig strategi. Nu känns det mer strukturerat.

- - -

Bjuden på fest på fredag, men får tacka nej. Likaså nästa helg. Då ska Angelica till Trönö på rock. Jag håller mig hemma med Jon.

Blev bjuden av Herr Järnkrok att följa med till en krog i Bollnäs där han hade VIP biljett som två st fick nyttja. Ett Motley Crue coverband spelade. Tack vare VIP biljetten betalade man inget inträde och ölen skulle kosta endast 14kr/st!!

Men som sagt... Angelica hade tjing på den helgen så jag håller mig hemma med en liten öl framför datorn och lyssnar på musik istället.

- - -

Trots att jag egentligen inte hade råd så har jag beställt 4st sådana här fälgar till Buicken:


- - -

Har slagit på stort och öppnat plånboken rejält... innan man ens fått lönen. Har även beställt 2 st gröna Mexico-filtar som jag ska ha i Buicken för att skydda originalklädseln.



- - -

En liten låt om olika personligheter man kan irritera sig på.

Ett alkoholtest som går fel.

- - -

Jon har skjutit gevär för första gången i sitt liv! 2,5 år gammal. Ja, fast pappa fick hjälpa till att hålla upp geväret förståss. Han sköt inte precis med älgstudsaren, utan 22:an som inte har någon rekyl alls.
Han var så stolt så, att han fick och kunde skjuta.

I morgon ska Jon till farmor och Håkan. Han ska vara där tills på måndag kväll då jag hämtar honom efter jobbet. Så det blir full fart hela helgen. De skulle på marknad bland annat. Sen blir det så klart att åka fyrhjuling och traktor och massa annat bus. Han trivs så bra hos farmor och Håkan så det är inte klokt.

- - -

Nu ska jag bada lille mannen i fråga. Sen blir det att bänka sig framför TVn tills man somnar. Bäst att vara utvilad. Kommer hända mycket i morgon. Ska bland annat hem till brorsan och hjälpa honom med datorn och eventuellt få hem Jon´s cross. Angelica ska vara hos Erika medans jag är hos broder.

Skriver nog mer i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för web-adress till den där indianaffären?



Och: Jösses vad full gubben måste ha varit! :D

2009-04-23 @ 19:00:10
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Thanx man! Den sidan ska jag definitivt kolla in =)



Hur länge blir ni utan internet nu då?

2009-04-24 @ 20:33:53
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Jävla feta fälgar det där du :)

2009-04-24 @ 21:50:10
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Trevligt att du tycker att min blogg alltid varit läsvärd!

Jag tänkte skrivit i min senaste blogg att din är den enda jag på riktigt finner läsvärd men så blev det inte så av någon anledning. :S

Den största anledningen till varför jag lägger ner min är för att jag känner mej väldigt begränsad i vad jag kan skriva om. Du som följt min blogg även på lunar förstår nog varför jag tycker så.

O det tycker jag gör att jag inte kan spegla mitt liv så bra i bloggen.

Eftersom jag fortfarande gillar att skriva har jag funderat på att istället skriva av mig i något som förhoppningsvis kan bli en bok. Men jag har inte börjat ännu. Eller kan det hända att jag börjar skriva på lunar igen men i så fall meddelar jag dej!

Å att jag fortsätter läsa din blogg kan du ge dej på!

Ha det gött! Kram

2009-04-26 @ 01:41:06
Postat av: Anna

Vill du ha en miljon besökare till din blogg?



Klicka på länken här nedan och bli medlem så har du möjlighet att få massor av läsare.



http://www.viraltrafik.se/?vingo

2009-04-26 @ 12:20:32
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill du ha 1 miljon gratis besökare till din blogg?

Klicka på länken här nedan och bli medlem så kanske du nån gång blir en storbloggare!





http://www.viraltrafik.se/?vingo



Lycka till!

2009-04-26 @ 12:33:41
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Måste bara tacka för att du skrev: Du KAN! Du måste vara bland dom första som nånsin har sagt det. Det värmde =)

2009-04-26 @ 13:15:25
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0