10 aug: Man känner att man är gammal

Ryggen har pajjat igen... eller ja, den har varit trasig sedan förra helgen men nu är det värre igen. Kom nog automatiskt när man gick över 35 års strecket. =D

Skulle så stort städa huset idag, men det går verkligen på halvfart. Gudskelov så kom Lill-Kenny och bar upp alla möblerna på logen som vi hade haft på gräsmattan i fredags då jag firade min 35 års dag.

I fredags kom runt 30 personer och festade. Det var riktigt skoj hela kvällen och natten. Hög musik, god mat, inget som gick sönder, inget tjafs, massa alkohol och mycken skratt.

Jag somnade nog ganska tidigt... tror jag? Hade visst somnat med skorna på i sängen bredvid Angelica.

Bilderna säger väl en del...

  

Tack alla som kom och för alla gratulationer via telefon och internet.

Micke var den som kom längst ifrån - ända från Finspång, men det kom även folk från Sundsvall och Falun.



På lördagen var man halvt som halvt människa. Men kom trots allt iväg till Axmarby för att hämta Jon som sovit hos mormor och Anders i stugan. Där bjöds det på pepparlax innan vi for hem.

Väl hemma så förberedde sig Angelica, Micke, Mia, Erika, Danne mfl att fara in till Söderhamns cruising. Var en del bilar som möttes upp hemma hos oss och åkte karavan in till stan.

Jag blev hemma med Jon. Hade inte orkat med en kväll till. Jag var lika slut på söndagen som på lördagen. Tänk att det tar minst två dagar innan jag blir ordentlig efter en fest. Det är nog åldern det också =)



Det blev få bilder denna kväll också... men desto mer tok hörde jag =)

Ja, dessa ungdomar!



Angelica har börjat i skolan igen och denna termin ska bli väldigt jobbig. Själv försöker jag finna ett passande arbete, men inget napp ännu. Om ni vet om något så tipsa gärna... oavsett vad det än är.

Nu ska jag ge er några länkar och sen ska jag fortsätta städa upp här.



Synd att de här badbrallorna inte kom vid sommarens början. Ett klart köp!

Det här kan man kalla biltvätt.

Skulle nog betala en massa för denna intensiva massage faktiskt.

Bland det bästa av Robert Gustafsson.



Jag har så stor kuk så skinnet inte räcker till när jag försöker blunda.
- Ante


Kommentarer
Postat av: Vingo

Ja det blev en sjuhelvetes massa snaps! Är seg än...!

2009-08-10 @ 18:58:30
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0