2 aug: Juni, juli och nu är det fan augusti.

Hiskeligt snabbt denna sommar har gått. Nu är det bara en månad sommar kvar.

Men vi hann med Furuvik iaf. Igår for vi dit och mötte upp Danne, Erika och Disa. Hela dagen tillbringade vi på Furuvik och det var en riktigt härlig dag.

Köpte ett åkband så jag fick åka karusell med sonen... dock inte oavbrutet. Han orkade till sist inte åka någe karusell fastän pappa tjatade =)

Tänk om man hade 3st ungar?? Jag och Angelica hade fullt upp med att hålla reda på ett barn. Jon är inte så att han springer bort utan han går och dagdrömmer och så går man ifrån honom eller att han går åt ett annat håll. Speciellt när han är trött då går det inte alls att få kontakt med honom... han bara går åt ett håll och drömmer =)

Undra hur många gånger jag ropade Jon igår?





Ett inlägg från Christer "Småstadsliv" Johanssons blogg. =)

22.15 Sätter jag nyckeln i låset i min dörr hemma, jag slår mig ner i soffan och börjar fundera om livet verkligen behöver vara så här konstigt. På morgonen lämnar jag hemmet i skjorta och slips för att nånstans under dagen förvandlas till en kvinna som gnäller på sin man för att han aldrig visar uppskattning för allt jag gör därhemma, för att senare mot kvällen när jag stökat av mig allt smink och kvinnokläder hoppar ner i en hockeyutrustning för att knuffas och brottas om en svart liten puck under några timmar.



Men kvinnor behöver väl inte använda just detta redskap för att träna underarmarna. =P

En underlig människa som har för lite att göra om dagarna... förutom att läsa serier.

Reklambyrån som gjort den här reklamen var nog ordentligt höga.



Får se om jag orkar gå ut och göra något på gården idag. Har förbaskat ont i ryggen. Fick det igår, då man lyfte Jon hela tiden och i och ur karuseller. Ja... man är ju snart 35.



Dvärgporr? Ser väl ut som en massa griskultingar som bankar på varandra.
- Ante

Kommentarer
Postat av: Angelica

Äh! Skyll inte på åldern! Du är otränad! Börja träna så slipper du ryggont!

2009-08-02 @ 12:23:12
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anna

http://www.youtube.com/watch?v=f0LXOAUrFu8



Tror ord är överflödiga ;-)

2009-08-02 @ 12:27:43
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där träningsvideon satt jag och tittad på kl 10 i morse också och måste erkänna att jag gjorde vissa associationer :D

2009-08-02 @ 12:35:33
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Kentaboy

HAHAHAHHAHA Shake weight. Höll på att dö av skratt av det klippet!

2009-08-02 @ 12:57:46
Postat av: Ida

Jag griper efter halmstrån överallt och nu även här hos dej Kenny. En unik bröllopspresent (gärna handgjord) till en vän runt 4-800 kr. Eftersom jag inte längre skriver blogg själv så skulle jag bli överlycklig om du ville be dina läsare om tips.. Åt mej!

Please!

2009-08-03 @ 16:53:54
Postat av: kyd

Angelica: Ja, men det är ju pga den långa tid som jag varit otränad, dvs åldern =)



Kentaboy & Anna: Man förstår ta me fan inte att uppfinnaren, reklammakarna mfl inte hajjat till och kanske funderat på att göra den lite annorlunda... åtminstone formen.



Ida: Jag tar med det i nästa blogg =)

2009-08-03 @ 19:52:59
Postat av: Angelica

Hög tid att börja nudå, om du inte vill vara krympling vid 45 ;)

2009-08-03 @ 20:38:33
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: kyd

Angelica: Ja, men då kan ju ngn ta hand om mig. Helt superbra!

2009-08-05 @ 02:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0