22 aug: Hoppas Angelica är nöjd...

... över datorn hon fick igår. Satt hela kvällen och halva natten och donade med den så nu är den anpassad till henne.

Men hon blev inte så nöjd över sitt resultat av tentan idag. Hon tror det är 50% chans att hon klarar den. Får se om några veckor. Annars får hon göra om den i vår igen =/

Idag ska Angelica till Mattias Lund på 30 års fest. Ska hämta henne inatt. Jag och Jon ska käka popcorn och titta på film under kvällen.



YIHAAAAAA! SANDY FORD! KEEP ON COMING!

Någon som har denna låt, så kan ni ropa.



Verkligen på fitthåret.

Men jösses!

Underbart blogginlägg!



Fick två långa filmer av Johnny med obskyrheter och övrigt överraskande scener. Man satt som en fågelholk.

Finns att ladda hem på PirateBay. Retardo 1 & 2. Men det är inget jag rekommenderar precis!

- Visa filmerna för Frk Lök och säg att du vill piffa upp ert samliv. Vips så har du en weekeend på min soffa med mig och Uffe.
- Johnny



På tal om Uffe...



Lite försynt sträcker Uffe fram muggen.



Kom ihåg partajet den 5 sep!



Kommentarer
Postat av: Erik

Googla "Real Media Catcher"

det är ett program du kan ladda ner t.e.x youtube videos med!



Hälsa Balder från Bella å Beppe :P

2009-08-22 @ 19:36:16
Postat av: Anonym

Men Fy Fan vad nära att hon blev överkörd! Det där kallas verkligen änglavakt!

2009-08-22 @ 23:05:20
Postat av: kyd

Erik: Kul att du läser min blogg. Har du en egen? Hälsar till Balder

2009-08-23 @ 02:07:03
Postat av: Erik

Jag blogg?

kan göra en snabb-blogg här! bara copy paste varje dag så har du mitt liv...

vakna,kaffe,hundpromenad,äter,kaffe igen,toa,hundpromenad,sitter framför datorn,kaffe,jobbar,hundpromenad,sover :P

2009-08-25 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0