24 aug: Full aktivitet...

...blir det på eftermiddagen iaf. Har druckit upp min sedvanliga termos med kaffe nu på förmiddagen och nu ska jag snart ut på gården och grejja tillsammans med Jon.

Har även lovat att vi ska ta hans cross och åka och fiska. Det tycker han om. Ska även hinna med miljöstationen (tycker jag är där jämt) och städa ute i snickarboden.

Ska ta några foton på snickarboden när den är färdig. Har byggt om och ordnat till lite där ute. Passat på medans man är arbetslös.

Igår klippte jag gräset. Tog två-tre timmar som vanligt. Man tappar tidsbegreppet när man väl börjar.



Upplopp i Rosengård igen av ungdomar som endast vill vandalisera och bråka. Ja, just ja... de hade ngn ideologi bakom också som måste visas genom våld.

Nu har invandrarna har tröttnat, haha. Här är en klockren kommentar:
– Här ska inte komma några supande överklassungar och föra vår talan mot vår vilja. De har inte här att göra.
- Abu Hadid


Mer om hjälten Abu Hadid.



Igår söndag när jag busade med Jon i sängen så kände jag plötsligt en jättestark parfymdoft. Det jorde lite ont i näsan för det var så starkt. Lukten försvann efter fem sekunder och följdes direkt av en lukt av rosor som var mildare. Efter några sekunder försvann all doft.
Underligt.

Frågade Angelica som också låg i sängen om hon hade haft parfym på sig när hon hade varit på fest på lördagen, men det hade hon inte. Hon kände inte doften alls.



Jag sparar 2.850kr/ år att gå ur kyrkan. Eller 85.500kr tills jag går i pension.

Jag tror dessutom inte ett dugg på kristendomen eller på någon annan gud överhuvudtaget, så varför i hela friden ska jag vara med i kyrkan för?

Gå ur kyrkan här!



Sitter o letar filmer med inbränd text på PirateBay men finner endast skitfilmer eftersom B-filmerna är lätta att få tag på och det finns uppsjö av dem på PirateBay.

Men denna film tog priset. Lite ur handlingen:
En gymnasietjej som heter Dawn lider av ett syndrom som kallas vagina dentata, en mystisk sjukdom som orsakar
en sorts "tänder" i vaginan på kvinnan. Det är något som Dawn vänder till sin fördel när hon stöter på våldsamma män.


Nej, jag laddade inte hem den.



Ett kinky får från Family Guy.

HAHA!! Bästa gruppen på Facebook någonsin!

Jag som gjorde en avbokning hos min optiker idag. Ajajaj.



Nu får det fan va nog! Man har två gräsklippare och båda går sönder inom 4 timmar. Det var bara att ta bilen till Bergby och hämta farsans klippare. Man ska fan bo i en grusgrop.
- Lill-Kenny

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har oxå funderat på att gå ur kyrkan, just på grund av samma anledningar som du har, men det är ju det att kyrkan bedriver socialt arbete - i sverige och i andra länder - så av den anledningen så är jag kvar, trots att jag är en fattig student =0)

2009-08-30 @ 18:50:37
URL: http://annamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0