1 dec: Bäste Opel ägare

Så börjar brevet jag fick idag från Opel och fortsätter så här =)

Opels tekniker har konstaterat att den övre oljetryckskontakten kan läcka på ett begränsat antal Opel Astra med Z16XEP motorn.

Enligt våra noteringar är ni ägare till en bil som berörs av detta... osv.


No shit, haha.
Läs tidigare blogg =)



Nu har The Baseballs skiva Strike kommit till Sverige. Frågade Ginza för någon månad sedan om de ville ta hem skivan men då dög det inte.

De är så jävla bra. De gör om nya låtar till rockabilly-tappning och har grymt sköna röster. Sök på YouTube.



Ny Ferrari modell. Snyggast hittills.



Yummie.



Vardag igen. Allt går i sina vanliga spår. I helgen ska vi fira mitt brorsbarn Denniz och samtidigt även morsan som också fyllt år. Därefter far vi iväg till julmarknaden i Furuvik tillsammans med Danne, Erika och Disa.



Olika hundrasers attack-tekniker.
American Bulldog, Schäfer, Malinou och Mastiff medverkar i filmen.
Jag tyckte schäferns attack såg mest effektiv ut. De är riktigt smidiga.

Bonden Roger tar ett skumbad.
Inget jag skulle vilja att de filmade iaf om jag vore honom. =O

En lång video om polisens brutalitet i USA.
Det värsta är när en person frågade vid flera polisstationer om han kunde få ett dokument att skriva ett klagomål på en polis. Han blir utkastad, slagen och även anhållen vid några av tillfällena. Vansinnigt sjukt.

Sjukaste Jack Black har sex med TV-spel =)

Sötaste katten någonsin.

Det värsta är att de själva måste tycka det är snyggt eftersom de poserar så stolt.
Helt obegripligt!



>>Ju mer jag studerar olika religioner, desto mer övertygad blir jag om att människan aldrig dyrkat något annat än sig själv.<<
Sir Richard Francis Bacon

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har nyss köpt skivan på Ginza..

2009-12-01 @ 15:45:08
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja fy fan vad vi skrattade åt skumbadet! Så pinsamt!

2009-12-01 @ 19:00:04
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det var SÅ Synd att jag inte kunde hålla mig för skratt, annars hade jag spånat på. Trodde aldrig att han skulle gå på det så jag blev paff och full i skratt själv :D

2009-12-05 @ 11:55:24
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! Jadu .. vem vet vart jag har gjort av den .. ;)

2009-12-07 @ 17:06:55
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0