8 dec: Inte hänt mycket

Har inte hänt så mycket på bloggen på ett tag. Inget speciellt har hänt förutom att vi besökt julmarknaden i Furuvik som var lika fin som förra året. Jon fick massor av upplevelser den dagen plus att vi besökte morsan på kvällen där Jons kusiner även var på besök. Så det var fullt upp för vår son under lördagen.

På väg hem från farmor...
Mamma och pappa sjunger julsånger i framsätet. Från baksätet hörs med den grövsta stämma han kan förmå: Va tysta!
På väg hem från farmor hade visst Jon fått nog av allt julfirande...
Mamma och pappa sjunger julsånger i framsätet. Från baksätet hörs med den grövsta stämma han kan förmå: Va tysta!


I övrigt har som sagt inte mycket hänt.

Bytt ut Firefox till Google Chrome som är mycket snabbare och som inte krånglar så mycket som Explorer och Firefox. Samtidigt fixat ett Gmail konto så jag ser om jag fått någon e-post medans man surfar. All post som går till [email protected] går vidare till Gmail kontot så fortsätt använd den adressen i framtiden.

Har varit trött och seg ett tag. Kommit i fel dygnsrytm. Idag är det riktigt segt. Bara att hoppas att man är lika trött mot kvällen så man somnar i bra tid.

Just ja... har vaccinerat mig mot svininfluensan också. Var lite öm i armen i ngn dag men det har gått över nu. Jon ville följa med mig till Hälsocentralen. Han skulle hålla mig i handen så att jag inte blev rädd. För hans goda medverkan fick han en leksak av sköterskan =)



Har för mig att jag skrev en blogg förra året angående nedskräpningen på Gävles gator. Här fick jag bevis på det. Bland 8 kommuner som undersökningen gällde så hade Gävle näst stökigast gator. Göteborg knep första platsen.

Då får vi ett bevis på att vänster och höger inte betyder så mycket numera. Alla riksdagspartier har ungefär likadana åsikter tycker jag.


Varje dag kommer det underbara kommentarer från sonen men man glömmer bort de flesta tyvärr. Vissa kommentarer hinner man notera. Här är en av dem =)

- Jag vill inte. Då blir jag ondsam.






>>Om kvinnor inte existerade skulle alla pengar i världen inte ha någon som helst betydelse.<<
Aristoteles Onassis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0