10 feb: Inget nytt under solen


Inleder med en rejäl nostalgitripp.
Staffan & Bengt i Sant & Sånt.



Inget nytt alls har hänt i livet. Ja jo... sonen kommer med nya ord varje dag så klart. Det har blivit vardag att höra nya ord. När han började prata så var man jättestolt för minsta ord... och det är man iof nu också. Man skiner ju upp för varje nytt ord men nu hänger man inte med riktigt i svängarna.

Jo, svärmor har kommit hem från sjukhuset. Nu har hon en ny höftkula av titan. Så fort hon kom hem, gick hon upp och ner i trappen. Makalöst hur duktiga kirurgerna är numera.

Kom på en till sak... får nytt bredband om 4-6 veckor. Har haft 7 mbit, men nu får vi 24 mbit. Då slipper Fröken Lök bli så irriterad på att internet segar sig. =)



Dagens Fundering:
Någon som vet var man hittar ett klipp från säsongens Hjälp där inslaget "Hej Lobotomi" visades första gången, då han sa... "huhä" och sen var det slut?
Höll på att avlida när jag såg det!



En broderad, mindre politiskt korrekt kudde, inköpt på en loppis. 

Religion är så vackert.



Från Tjuvlyssnat.se
Pizzeria Milan, Tibro
Fyra killar ~18 sitter och diskuterar olika tv-program. Efter en stund kommer samtalet in på Miami Ink.
Kille 1: De som tatuerar sig i Miami Ink är ju fan helt sjuka.
Kille 2: Ja vafan allt ska ju symbolisera något! Kan de inte bara göra en tatuering för att den är snygg eller?
Kille 3: Ja typ "Min brorsas tjejs mosters kusins killes kompis körde i diket med sin Volvo 240 och nu vill jag ha en tatuering som symboliserar det".
Kille 4: Ja eller hur, och så tatuerar de in något som inte har ett skit med det att göra… typ en jävla pingvin eller något.



Nu har min följetong med fotogallerierna kommit till sin ända.
Vad mer kan jag ha som en återkommande del i min blogg?
Ge mig lite förslag kära läsare.




How Many 90 Year Olds   Could You Take in a Fight?

Kommentarer
Postat av: Tess

Jaa, du kan ju ha filmrecensioner med i varje blogg, både på nya å gamla filmer.

2009-02-10 @ 19:37:55
URL: http://tezzysblog.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja jösses vilken masshysteri! Och vilken egen kaotisk hysteri den lilla gubben hade uppe på stolen....!

2009-02-10 @ 20:35:18
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror inte att du kommer att bli besviken på serien =)

2009-02-10 @ 22:17:00
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Konsertminnen =) Bästa , Sämsta . Värsta !!

2009-02-10 @ 23:00:29
Postat av: kyd

Blondin Bellas Skink Chock: Det är ju du som brukar stå för minnena. Jag får nog samråda mig dig innan jag skriver något, haha.

2009-02-11 @ 08:23:36
Postat av: Anna

I Do know you, don't I? ;-)



Hänförd var ordet! Precis som du säger - David har aldrig spelat en roll så bra. Dottern har en superskön karaktär. Handlingen är sjukt skön och musiken ska vi bara inte tala om!

2009-02-11 @ 11:04:58
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0