23 feb: Det här kan inte vara sant...

Nu är det fjärde gången Jon är hemma och är sjuk sedan januari!! Inte nog med det... jag själv börjar känna mig hängig också. Denna gång har han snuva och feber. När jag ringde förskolan kl 7 i morse, hade redan 4st föräldrar ringt och sjukanmält sina barn!

Orkar inte vräka ur mig en massa kring detta något mer... börjar snart bli helt likgiltig.



Är så enormt trött. Ska försöka lägga mig när Jon ska sussa middag. Det har varit en hård men rolig helg. Ut och åkt Cadillac cab i Gävle och även hunnit med att festa hos Danne D där hela huset var fullt med folk.

Det var inte så kallt som jag trodde det skulle bli att åka cab mitt i vintern. Men det berodde kanske på att jag satt i mitten och att vi hade ett elverk på bagageluckan som drev en kupévärmare.

Självklart blev vi stoppade av polisen... men de var trevliga och ville bara checka läget med oss.



ASG! Fy fan asså. Vansinnesutbroooooott!
4 jävla minuter! Jag hade knuffat bort hennes (jo, självklart var det en kvinna) bil efter halva tiden!

Adam & Eva - gay version 
Tack Håkan för tipset =)



www.tjuvlyssnat.se
Tåg mellan Nacka och Slussen
En uteliggare sitter på tåget och luktar så illa så folk flyttar sig för att slippa stanken. Så fort uteliggaren gått av kliver en pappa och hans son på och sätter sig på exakt samma plats.
Pojken: Det luktar som skolans fiskpinnar här!
Pappan: Ja det har du rätt i, nu blev jag hungrig!



I morrn ska jag förhoppningsvis jobba, om jag inte blir mer hängig än vad jag är. Efter jobbet ska jag till Håkke för att diskutera klubbens framtida leverne.

Skulle ha försökt fått ner Audin till Järbo också. Men jag vette fan hur jag kommer hem igen. Den ska in på en verkstad hos min tremänning och därefter besiktas.



Har fått ordning på bränningen av spel nu iaf. Letade på nätet ett bra tag innan jag fann rätt information. Det var inte bara att bränna heller. Så nu har jag ca 10 spel... men jag hinner aldrig spela dem verkar det som. Det är alltid något som ska göras och sen ska Jon titta på TV och tittar inte Jon på TV så ska mamma Angelica titta.



Nu orkar jag inte skriva mer... är så jäkla seg. Har nysit halva morgonen så det går väl inte att förneka att man börjar bli sjuk =/

Återkommer i veckan...

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket tålamod den där mannen i bilen bakom besitter! Skulle jag vänta 4 minuter på någon som inte kan parkera skulle jag inte heller kunna parkera av ren ilska! Krya på er!

2009-02-23 @ 15:13:00
URL: http://idadidan.blogg.se/
Postat av: Jesa

Hoppas ni kommer fram till nåt bra på mötet!

Håkke ringde werner igår, men jag jobbar imorgon kväll så han kan nog inte komma!

2009-02-23 @ 17:37:46
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Vill du att jag ska tipsa om din blogg? Kolla mitt senaste inlägg ;)

2009-02-23 @ 19:26:21
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Det var igår :P Men kommer göra det fler gånger ;)

2009-02-24 @ 19:50:34
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Carl Magnus Tunna Dehlin

Jamen se på faan... Grattis på namnsdagen - det är ju FETTISdagen idag... Saknar dig som fan mannen! Passa dig för att blogga förresten - vissa får sparken för det



Hör av dig

2009-02-24 @ 23:15:01
Postat av: Anna

Den där Adam och Eva såg jag häromdagen - helt UNDERBAR! =)

2009-02-24 @ 23:25:43
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0