23 juli: Los Raggos got it's colors

 

Nuså äntligen har Los Raggos fått sina klubbmärken.

Snyggt blev det också. Håkke har stått för designen mestadels.
Tror det blir snyggare på skinnväst med svart bakgrund.

Dödskallen bär en sydstatskeps och bakgrunden är en sheriffstjärna som syftar på Grisplyman.
Sockenindelningen blir ju olika från där man kommer ifrån förståss.

På bilden har jag endast limmat dit märkena men har tagit bort dem igen då de ska flyttas ner en bit så det fyller upp ryggtavlan så mycket som möjligt. Angelica lovade att hjälpa mig med att sy dit dem med symaskinen.

Om spelningen går bra den 5 september så ska vi även beställa tröjor, kepsar och klistermärken.



Att klippa vått högt gräs med en uppsamlare på gräsklipparen är inte det roligaste man kan ge sig in i. Det gjorde jag igår och hela eftermiddagen gick åt. Svetten forsade över min eminenta kropp.

Idag åkte jag, Jerry och Werner för att hämta ryggmärkena. Det blev en liten roadtrip på några timmar. Bland annat hamnade vi i en stor tjurhage (??) där tjurarna var mycket intresserade av bilen och vägrade flytta på sig.



Håll i er nu...

Världens största och ta me tusan roligaste väckarklockan jag sett.

 Airbag-i-soffan-prank. Checka in slowmotion i slutet, haha!

Varför man inte bor i lägenhet.



I en amerikansk undersökning rangordnades den "värsta bakfyllespriten":

9. Ren Etanol
8. Vodka
7. Gin
6. Vitt Vin
5. Whiskey
4. Rom
3. Rött Vin
2. Konjak
1. Bourbon

Jag kan bara instämma.
Bourbon gav mig kaskadspyor och en hel dag var förstörd från morgon till kväll men dock utan huvudvärk.
Konjak har jag aldrig testat att supa på.
Rött Vin drack jag senast i tonåren och fick en grotesk huvudvärk med lite spyor men man frisknade till snabbare än Bourbon-baksmällan.
Vodka och ren sprit i allmänhet brukar jag endast bli lite hängig av.



På fredag ska nog Angelica till Summer Meet i Bollnäs och vara kvar tills söndag.
Jag är hemma med Jon-Jons och eventuellt åker över dagen på lördag för att träffa lite folk.

Ska nog bunkra upp med lite folköl och chips här hemma känner jag och glo på lite filmer under helgen.



"Lycka är... att rycka ur tre-fyra strån ur näsan"
- Ante

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Svetten forsade över min eminenta kropp" Hahaha! Du är go du min vän =)

2009-07-23 @ 14:58:51
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Vingo

Snygga märken! Tjurhage? eh...okey... :D



Men vilka schyssta länkar då!

2009-07-23 @ 18:07:52
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Jocke

Skogh Socken, rock n roll.

om jag mot förmodan får tid över (och lyckas starta hd:n) kommer jag fre/lör

2009-08-09 @ 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0