28 juli: Boka in 7 aug!

Jag fyller 35 år fredagen den 7 aug. Jag vet inte riktigt just nu hur festen ska se ut men en fest blir det, så boka upp 7 aug och kom hit till Stråtjära och partaja. Ta gärna med kräftor då det samtidigt blir kräftskiva på eftermiddagen. Mer info kommer.

Önskelista:
# Strippa, modell sexig
# Kamagra
# Trisslotter med vinst
# Alkohol i alla former




Vad händer idag då?
Har precis druckit en massa kaffe och kollat nätet. Nu ska jag till återvinningsstationen med HUR mycket skräp som helst. Man har ju inte varit hemma någe under sommaren så allt har hamnat på hög.

Därefter ska sonen hämtas på dagis. Angelica lämnade honom i morse (jag sussade) och det gick jättebra. Han har längtat efter dagis halva sommaren nu.




Kan inte backup-hårddisken komma idag? Börjar bli nervös. Förra gången när backupen pajjade, gick även den andra hårddisken sönder (dagen efter till och med) och allt gick förlorat.

Allt jag har sparat på huvud-disken, dvs foton, videofilmer och all musik lägger jag på en backup-disk för att vara säker.



Störtskönt.

1 2 3 4 Rock 'n Roll

Något är rejält fel här.



Ante-anekdot:

Ante tröttnade en stund på att meka med Buicken...

- Jag ska fan köpa en gubb-bil, en Toyota. Sen åker jag till Citygross-parkeringen och sitter där och bara gubb-glor.

Kommentarer
Postat av: Embra

# Strippa, Gudrun Schyman Look a like ordnat

# Regaine

# Nitlotter

# Alkohol i alla former

2009-07-28 @ 12:39:01
Postat av: Anna

Om vi får kommer Skägget och jag och kan ha med oss en påse blandade gåvor från ovantsående önskelista =)

2009-07-28 @ 12:48:43
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag duger väl utmärkt som strippa! ;)

2009-07-28 @ 13:45:23
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Vingo

We'll be there! =)



Underbara länkar förresten! Bröllopet hade jag sett men är värt att se igen.



2009-07-28 @ 18:08:15
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Annelie

2009-07-28 @ 21:01:33
Postat av: Annelie

Inga dåliga krav på presenter ;-)

Grattis i förskott !

2009-07-28 @ 21:02:30
Postat av: Jesa

inge bocksjön för er då om vi skulle köra det hela helgen??

2009-07-28 @ 22:30:49
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0