17 juni: Hur fan hinner man med allt?

Idag har jag jobbat, haft klubbmöte i Kungsgården, tvättat Buicken och fixat till den inför besiktningen imorgon.

Kom in för en liten stund sedan och klockan är halv tolv på kvällen.

Hade en jäkla tur att få en besiktningstid i morgon 0740 i Gävle. Jag vet att jag får tvåor på en del saker. Men skitsamma. Jag får köra lagligt ett tag iaf, så får man fixa tvåorna under tiden.



I morrn är det jobb igen hela dagen. Sen ska jag putsa upp Buicken lite inför Vintjärn på lördag.

På midsommarafton ska vi till grannars för att äta och dricka gott. På midsommardagen far vi iväg relativt tidigt till Vintjärn (man får ta det fint med snapsarna) och slänger upp ett stort partytält som ska inredas med stolar, bord, klubbens banderoll, elverk, stereo och lampor =)



Vägde mig nyss. Väger prick 100.00 kg i naket tillstånd. Gått ner 4kg i ett nafs. Tror jag vägde mig i helgen.

Men jag har varit extremt duktig... förutom att jag inte äter frukost dock. Men jag äter bara nyttigt och är ute och går 1-2 ggr/dag.

Tänk om man kom ner till 80-85kg. Undra vad som skulle krävas?



ÖSA!!

Tänk om videon var lika skön som låten!



www.tjuvlyssnat.se
Hemköp Bifrost, Mölndal

En kvinna ~40 och hennes son ~10 står i kön för att betala när kvinnan sätter sig på huk och börjar bläddra i en GT-tidning som står i ett tidningsställ.
Sonen (uppenbart besvärad): Men mamma, vi kan väl köpa tidningen istället?
Mamman viftar avfärdande med handen och fortsätter läsa artikeln.
Sonen (vädjande): Men vi kan köpa GT istället… Det ser så mycket trevligare ut!



Nyligen uppsnappade kommentarer:

Kommentar snott från Fridas blogg:
- Här i hälsingland slåss man inte om spriten, här slåss man om groggvirket.

Johnny:
- Lyfter Kenny i kallingarna så högt att han börjar låta som Storpotäten.



En riktigt arg lapp!

En av de mest kreativa annonser jag någonsin sett.

Det här evenemanget ska vi besöka i sommar.

Jävlar! Säger jag bara!



Många klipp man sett från Saudi Arabien så är det alltid vita bilar man ser. Någon som har en förklaring till detta?


- - -


VI SES I VINTJÄRN!!


Kommentarer
Postat av: Anna

De har hållit på några år nu tror jag... Den ligger i gamla kommunhuset i Kilafors, mitt emot Kilaforsskolan.



Kolla länken jag har i bloggen så kan du söka på adressen på hitta eller eniro...



Jag blev Nästan lika förälskad i Leif som i Arne... det säger en hel del om stället ;-)

2009-06-18 @ 00:43:19
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ida

Med den energin du verkar haft idag så är det så att jag önskar att det varit du och inte jag som satte ihop den träningsmaskin som nu står här i vardagsrummet så vackert! Haha!

I also want a skinny body!

2009-06-18 @ 02:50:51
Postat av: Angelica

"Tänk om man kom ner till 80-85kg. Undra vad som skulle krävas?" Då måste du lägga in en högre växel, röra på dig ännu mer och äta ännu nyttigare! :)

2009-06-18 @ 06:38:14
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Alltså när du kommer in i en viktsvacka som antagligen är typ 10 kg tidigare än 85 kg :)

2009-06-18 @ 06:39:48
URL: http://mjam.blogg
Postat av: Håkan

Raka bort könshåret så går du ner 2kilo till lätt ;).

Ang vita bilar . Blir nog för varmt med en svart bil

2009-06-18 @ 09:39:27
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Om du gör dig av med dina hemmoröjder så går du nog ned 5 kg =)



Kenny hade fått smaka på riset, men han var glad ändå för det var nämligen frugans clito-ris han hade fått!

2009-06-18 @ 09:58:24
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Kenta boy

Subaru Impreza!!!! Det är grejor det! Ang vikten big bro. Boxning är bra som du vet:) Vi måste ta en match nån dag!

2009-06-18 @ 15:45:29
Postat av: kyd

Blondin Bellas Skink Chock: Fyndighetens mästare.



Kenta boy: En match? Här behövs det 100 pass för att gå ner i vikt.

2009-06-18 @ 20:11:50
Postat av: Anna

=)

2009-06-18 @ 20:58:23
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0