9 juni: Anställningsintervjun

Igår måndags, for jag till Sthlm för att bli intervjuad för jobbet som platschef på AutoExperten.

Det gick helt okej tyckte jag. De var väldigt noga med sina frågor. Det var VDn och så var det försäljningschefen för Sverige. Så det var inte några chefer på "golvet" som intervjuade mig precis.

De skulle höra av sig i veckan om ett Ja eller Nej.

Det som var till min nackdel är att jag saknar tillräckligt med branschvana då jag arbetat mest med personal.

Nåååväl, vi får se. Mister jag detta, finns det fler att söka och det kommer nya jobb hela tiden.



Fan va slut jag varit idag. Tisdagar är jobbiga dagar mentalt pga diverse återkommande uppgifter på jobbet. Sen är jag slut sedan gårdagens intervju och bilkörning. Somnade bums när jag kom hem igår... ja, idag också.



Kan du hitta förövaren?

Malax lokal-TV lever än.
Ni som missat detta fenomen... sök fler videon på YouTube.
Nej, det är inte något ploj. Det är på riktigt... med viss inlagt ljud och klippning.

Sådan här är jag enligt Myers-Briggs personlighetstest.
Iof gjorde jag testet för många år sedan, men det är nog mycket som stämmer in ännu.



Är du medial? Du får en belöning om du hjälper mig finna en nyckelknippa som jag tappat bort.
VIKTIGT!!



Denna vecka blir att jobba på i vanlig ordning. Mot helgen vet jag inte vad som händer. Alla pengar har jag handlat upp redan så det blir inget galej av något slag. Blir nog att vara hemma och fixa till på gården som jag kommit efter med pga "senhöstväder" mitt i sommaren *grrrr*.



Skriver mer i veckan. Tack för titt'n.

Kommentarer
Postat av: jesa

blir det nå vintjärn på midsommardagen då?

2009-06-09 @ 20:26:31
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anna

=) Ja jag har ju tid och möjlighet att lägga in i bloggen när jag hittar något skoj, nu när jag har semester. Annars brukar jag komma på något jag vill skriva om eller en länk/klipp jag vill lägga till och så har jag glömt det när jag ska sätta mig...

2009-06-09 @ 21:12:33
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Men herregud!!! Malax Lokal-tv är det på sant???

2009-06-09 @ 21:22:56
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Jesa

okej! syns väl där då!

Har du läst vad werner har skrivit i gästboken på losraggos om vintjärn?

2009-06-10 @ 13:13:23
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Ida

Nyckelknippan ligger i ett skåp, ungefär i ögonhöjd, möjligen lite lägre. Får för mej att det är kaffe i skåpet oxå..

Medial or not, I don`t know!

2009-06-14 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0