21 mars: Jon Tigern Jonsson



Idag har vi haft en underbar heldag i Söderhamn där det blev en jäkla massa shopping här och där plus att lille Jonsson blev en tiger på McDonalds.



Nu sitter jag och dricker en par pilsner och Angelica funderar om jag får i mig någon pizza som vi ska laga strax. Men jag tror inte det är några problem fastän det blev några pilsner tidigare oxå då jag satt i duschen och smörjde in alla våra skinnskor och bälten. Drack några när jag tvättade bilen också. Tog över en timme att tvätta bilen, by the way. Men trots detta småpimplande av bärs så känner jag mig inte ens det minsta berusad. Måste vara för att jag hållt på med något hela tiden och att denna korpulenta kropp behöver en del öl för att kunna komma igång.



Ikväll blir det Robinson. Jäklar vilken marknadsföring det har varit kring detta program och de har fångat min nyfikenhet iaf. Så det blir att sätta sig med en skål chips och glo ikväll.



Har en sambo som beter sig som en mars-katt här hemma... and I don't blame her liksom.
Look at me, damn it.

Nå... men det har varit ett evigt prat om att skaffa massa barn ett tag. Ställ dig i kö typ, har jag sagt. Men iaf så verkar det inte räcka med ett barn... ej heller två. Det verkar som mars-katten inte verkar nöja sig med så få. Ska bli intressant och se hur många hon vill ha.



Skinhead-kultur 1970.

Skin-girl dansar till annorlunda ska/reggae-låt.

Resten av filmen var inget vidare men just detta klipp är bland det bästa jag sett.



Småstadsliv 2 har premiär på Edsyns Röda Kvarn den 16 maj!!
Då är vi i Sthlm, annars hade vi gått och sett den. Kanske den visas i Sthlm oxå, haha =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha! Men släpp till lite då! ;)

2009-03-21 @ 18:45:22
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kan inte göra annat än att skratta, hoppas marskatten segrar ;-)

2009-03-21 @ 18:48:11
Postat av: Anna

:D I would like tö böj a dämburger! :D

2009-03-21 @ 18:50:42
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag ÄLSKAR att sitta på offentliga ställen och bara lyssna och/eller studera människor och deras beteenden! Jag och barndomsbästisen gjorde ofta det - Bästa nöjet, helt klart!

2009-03-22 @ 11:23:48
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ida

Söt Jon var med målning!

2009-03-22 @ 21:00:36
URL: http://idadidan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja men minst 3 barn iallafall =) Bara att släppa till nu serru

2009-03-24 @ 07:23:44
Postat av: Frida

Finns det nån hemsida eller nått där man ser NÄR och VART Småstadsliv 2 kommer ha premiär ?

2009-03-24 @ 10:55:48
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0