30 mars: Skulle ju bli lugnt i helgen

Orkade inte skriva blogg igår söndag. Detta berodde på baksmällan från festligheten på lördagen som ni kanske läst om i min sambos blogg redan?

Håkke hade inget för sig och skulle komma över på en stilla öl men det slutade förståss med att vi for iväg till Marma där det vankades rockn roll på Föreningarnas Hus.

Därefter hamnade vi på Mosquet i Söderhamn en liten stund för att hämta Therese som varit på firmafest. Ramlade av efter halva vägen hem i Vannsätter på efterfest.

Gudskelov hämtade Dick (grannen) oss och jag fick komma hem för att kurera mig. Jag blir ju som bekant helt utslagen vid en baksmälla.

Nu har Angelica paxxat en massa fester framöver eftersom jag varit borta på partaj nästan alla helger sedan nyår. Det är bra det, så får hon ut och lufta sig lite bland folk också så kan jag vara hemma och ta det lugnt och busa med Jon.



Underligaste låttiteln:
Low Spark Of The High-Heeled Boys med Traffic.

Världens bästa låtar som jag aldrig tröttnar på:
Always on my mind - Elvis Presley
On the road again - Canned Heat
Green Onions - Booker T & The MG´s



Allt detta hände på en gataen kväll i Cardiff.

Värsta tjurrusningen någonsin i Spanien.



Johnny: - Slänger upp Kenny på soffan.
Kenny: - Vad kommer jag få utstå där?
Johnny: - Låter Mona och Gudrun rida dig som du vore en mekanisk tjur medans jag filmar.



Nu har vi flyttat in i de nya lokalerna på jobbet. Fast det är flyttkartonger överallt och jag har inte fått mina kontorsmöbler ännu. Men jag lider inte. Har så gott som arbetat i en kappsäck sedan november. Så det ska bli skönt att få ett eget krypin.



Var precis och hämtade Angelicas nya mobil på posten. Så nu är hon sysselsatt i några dagar iaf.

Har inte så mycket mer att skriva än att jag faktiskt kommit på att jag tappat bort en tredje räkning. Men gudskelov så låg alla tre i en bunt, och det är den bunten som försvunnit. Hade blivit väldigt nervös om jag tappat bort tre räkningar vid tre olika tillfällen!

Har tänkt (och även drömt om) på de här räkningarna så jag blivit tokig snart. Detta är så främmande mig att tappa bort något så viktigt. Börjar åldern ta ut sin rätt?



Några gamla bilder ska jag få med i bloggen innan jag slutar:



1: Försöker läsa tidning tillsammans med två kattungar.
2: Sandra & Angelica.
3: Angelica med flätor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Loke och Freja var bra söta där :) Å gash, känner mig gammal när jag ser de där fotona :)

2009-03-30 @ 19:49:22
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ha! men det där lät ju väldigt komiskt:

"Var precis och hämtade Angelicas nya mobil på posten. Så nu är hon sysselsatt i några dagar iaf."



:D :D

2009-03-30 @ 21:08:25
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är hemskt att de släpper ut tjurarna på det sättet! Klart de blir "galna" med all uppståndelse. Kan inte tycka synd om de som blev skadade.. Vad skulle de på gatorna o göra?!

2009-03-30 @ 21:26:59
URL: http://idadidan.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Om du fäster alla dina räkningar på tex en vägg , är det 100 % chans att du inte tappar bort dom !!

2009-03-31 @ 12:06:17
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0