23 maj: Kings Garden

Fick ett infall och besökte Rowdy CC´s lokal i Kungsgården igår. Mycket trevligt att träffa alla som man ser så sällan. Tog med mig Henrik från Stråtjära och även Balder fick följa med. Han blev mäkta populär. Tror hunn blev sönderklappad.

Idag har man varit lite ute på gården medans Jon och Angelica var till stugan i Axmar. Skulle åkt till Söderhamn på cruising men jag känner att jag inte riktigt orkar, i detta väder dessutom.

Har sovit en stund på dagen. Jag är nog fan som en hund eller katt. Sover gärna när det är dåligt väder ute. =)
Känner mig fortfarande mosig i huvudet men jag tror rom & cola, varvat med en staköl ändrar på det tillståndet, hehe.

Ska snart spela kort med Angelica och ta det lugnt under kvällen med någon öl.



Funnit ett suveränt band vid namn Geordie. Brian Johnson´s (sångaren i ACDC) fd:a band.
Finns en del låtar på YouTube. Bästa låtarna är Don't do that och Going to the city.



På tal om musik så har jag nu (äntligen) rippat mina Buffalo Bop skivor. Hobo Bop och Monster Bop. Bästa rockabilly-skivorna ever (efter Black Knights förståss).



WTF? Haha!

Underbart klipp med en katt och en väska.

Jäklar! Jag skulle ut och meta haj direkt!



Polisen: "Fin cykel du har. Fick du den av jultomten igår?"
Lille Per: "Ja"
Polisen: "Nästa år får du säga till jultomten att det ska finnas bakljus på cykeln."
Den nitiske polisen skriver ut en bot på 400 kronor för det saknade bakljuset och överräcker boten till lille Per.
Lille Per tittar förargat på boten och efter ett tag säger han: "Förresten...fin häst du har. Fick du den av jultomten igår?"
Polisen blir road av frågan och svarar: "Ja, det fick jag."
Lille Per: "Nästa år får du säga till jultomten att han sätter kuken undertill på hästen istället för ovanpå!"



I fredags åkte Jon och jag ner till Bergviken för att fiska. Självklart for vi iväg på hanses lilla cross och Jon höll i pappas kastspö. Självfallet började det spöregna efter 20 min och det var bara att åka hem. Vi var helt dyngsura när vi kom hem... utan fisk också förståss =/




Kommentarer
Postat av: Anna

Thanx Honey =) Öppnar tre burkar samtidigt och gluckar i mig



Åh nu f-n måste vi styra upp det här med träffen... 3 förslag då du och löken flyttar era ass over here:

6, 13,27 juni - något som funkar?

2009-05-23 @ 21:03:47
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Bluärk! De där maskarna har jag sett förr och tycker det är lika äckligt varje gång! Men också fascinerande...

2009-05-23 @ 21:12:37
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0