28 maj: Länk-extravaganza

Eftersom man inte gör så mycket produktivt här hemma med en sjuk son, så surfar man runt lite och finner en och annan intressant länk och tänkte slänga iväg några extra i denna blogg.

Tänk att det kan gå så jäkla snabbt att lämna detta liv. Men denna rallyförare klarade sig med nöd och näppe. Måste ses.

Men va i helvete? Man såg ju på lutningen av trädet att det skulle gå åt fanders. Folk!

HAHAHA! Det här är humor det.

Om jag vore henne, skulle jag inte göra som alla andra - att le vid fotografering.

Om jag vore denne (vet ej könet), skulle jag inte vara med på någon fotografering överhuvudtaget.



Idag har det som sagt inte hänt mycket. Inväntar att min bror kommer över, då jag ska hjälpa honom att skriva ett personligt brev.

Största händelsen idag var att rekryteraren ringde igen och gav mig svaret på det personliga testet jag gjorde via internet.

Försökte skriva ner allt rekryteraren sa i telefon, men jag ska få ett riktigt underlag skickad till mig senare.

Sådan här är jag, enligt testet: Prestationsorienterad, målinriktad, egoistisk och kan i vissa fall ej visa hänsyn till andras åsikter, argumenterar för sin sak, söker inflytande, har hårda synpunkter, initiativrik, tacklar konflikter bra, vill ha samvaro, tar gärna nya kontakter, social, sällskaplig, stabil och lugn, visar känslor öppet, arbetar helst med varierande arbetsuppgifter, strukturerad, snabba beslutstaganden som grundas på känslor, är en uppsökande säljare, impulsiv.

Det som jag tycker är roligt i detta är att jag ser mig själv som mer impulsiv än vad jag gjort förr och är något som jag viljat ändra på. Det har gått i rätt riktning =)

Finns ju både gott och ont i och med att vara impulsiv men just nu trivs jag bra med att gå på känsla och handla efter den.



Sommarplågan för i år? Obeskrivligt söt tjej är med och sjunger åtminstone =D


Kommentarer
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

kladmode.JPG" rel="nofollow">http://blog.bahnhof.se/data/filestorage/images/40921/nyttkladmode.JPG



Det nya modet för trendiga män 2009

2009-05-28 @ 14:52:17
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Micke

Haha, fin video. Jag kom av någon anledning att tänka på Vintjärn. Don't ask me why...

2009-05-29 @ 21:32:19
URL: http://hemett.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag menade Husvagnslåten med Discocrew där, alltså videon i inlägget jag kommenterade. Samma inlägg jag kommenterar nu eftersom det känns konstigt att svara i en kommentar i min egen blogg som du inte kommer se... det här är förvirrande...

2009-05-30 @ 11:42:12
URL: http://hemett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0