30 maj: Eftermiddags-puts



Hela eftermiddagen har gått åt att tvätta och putsa ovanstående bil och då blev det endast utsidan! Med vissa saker är man noggrann. Angelica skrattade åt mig att jag kan lägga hur mkt tid på bilarna men inte med att städa inomhus inte =)

Vilken härlig dag! Det kommer bli en fin cruising-dag för dem i Sandviken. Själv blir jag hemma, grilla och dricka öl. Men inte för många bärs då jag ska köra i morrn till Järbo där Balder ska få träffa sina avkommor.

Så det blir ingen rom-grogg idag heller. Tänkte göra i ordning en fin grogg på fredagen med is, lime, sockerlag mm. MEN... då kom migränen runt 17-18 tiden. Kämpade med den till kl 21 då jag äntligen somnade. Hade så jävla ont. Vare sig tabletter, promenad eller dusch hjälpte. GRRR!



Lagt till två st bloggar i min spalt här på bloggen.
 Mickes & Håkans blogg.



Jocke Jernkrok kommer över framöver och hälsar på.

Han kommer på sin HD, det ska drickas whiskey och spelas GTA.

Låter helt underbart i mina öron.



Vilken annorlunda liten mus. Aldrig sett förut.
Det här var riktigt häftigt.
Slö fågel.
Gillar du tennis?



Nu ska jag skicka iväg en arbetsansökan. Sista dagen idag.

Hejsan på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Micke

Uh? Det kanske jag hade gjort... Men jag tycker den ligger på rätt ställe :P

Den här bloggsidan är ju så instabil så jag är inte förvånad om något fuffens hände med kommentaren.



Mmm va fint bilen glänser, duktigt jobbat ;)

2009-05-31 @ 17:42:24
URL: http://hemett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0