31 maj: Hund-träff i Järbo-skogen

Träffade en del av Balders avkommor idag. Helt underbara allihop!
Balder hade fullt upp med att hålla kolla på alla, visa vem som bestämde och busa en del. Riktigt trevlig dag med fint väder och korvgrillning därtill.

Därefter for jag till min mor och käkade tårta tillsammans med bror och hans familj.

Angelica och Jon har varit på Jondalars konfimration idag.

Jon har blivit sämre i magen och jag får stanna hemma ytterliggare en dag i morgon från jobbet, då Angelica ska göra sin slutstudie klar. Sen kan hon vara hemma med honom, om det behövs.

Hoppas han blir frisk snart, pojken! Tur är att han inte är hängig iaf. Det är magen som krånglar på honom och har gjort så i en vecka nu. Någon dag hade han även feber.





Bilder från dagens möte med massa Bulldogs.



De två första bilderna är ej på Balder utan på hans like - Aston. Underbart fin hund, som jag var nära att ta istället för avelspengen. Bild 3 är på fina Alice och på bild 4 fick åtminstone en bild med tre bulldogs samtidigt. Det var stört omöjligt att fota fler än tre stycken samtidigt. =)





En ovanlig illusion.

Men solglasögon får man ha? Fattar inte.

Haha! Stuntkatten!





Arbetsmobilen kommer upphöra sista juni.
REDAN NU KAN NI RADERA MITT ARBETSMOBILNUMMER! 070-5091753.
Kommer från och med nu endast använda mig av min egna mobil som har nummer 070-2052032.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla längden på denna..



http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=27353

2009-06-03 @ 08:57:26
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0