8 maj: Njuter

Nuså... nuså sitter man och njuter. Det här har man väntat på hela veckan - Fredagsölen och härlig musik.

I morrn blir det nog några öl också fast i residensstaden.



Vilken musik spelas då?

Just nu är jag inne på 70-tals dansband igen. Innan detta var det mycket ACDC och Volbeat och liknande musik.

Så här får ni Dansbands-toppen.

5 plats: Baby Dont Go med Polarna & Jörgen Edman
4 plats: Om Du Går Nu med Jigs / delar plats med Snart Är Det Lördag Igen med Torgny Melins (som egentligen inte är 70-tal)
3 plats: Bara En Fråga med Flamingokvintetten
2 plats: Kurragömma med Thorleifs (den här låten kommer alltid ligga på Top 5 någonstans)
1 plats: Eva med Polarna & Jörgen Edman (ja, den låten som är med i filmen Repmånad)



Jag ska aldrig spara på att skicka in foton något mer. Har inte skickat in foton på framkallning förrens i januari och jag är nog uppe i ca 400 bilder nu som jag hållt på att överföra till ExtraFilm.

Måste nog ställa ner upplösningen på bilderna också. Varenda bild är gigantisk och tar lång tid att skicka. Tar mkt plats på hårddisken oxå förståss.



Hittat en jävla massa roliga länkar... tar med några här. Resten får ni i nästa blogg.

Måste ju vara en av Sveriges bästa reklamfilmer någonsin! (snott från Anna)

Fy fan va underbart att få varit med och spelat in denna film =)

En helt ny bil för 16.000kr. Inte illa.



Jon mekar med sin cross.





Blev så full i skratt häromdagen då en viss instans som har en relation med mitt jobb, ville ha en stämpel på ett dokument.

Varje gång någon vill ha en stämpel tänker jag på DDR (gamla Östtyskland). Det hade visst en stor betydelse med stämplar hit och dit på olika dokument. MEN NU?? Vem fan behöver en stämpel NU?

Vilken som helst kan göra/beställa en stämpel. Den stämpel vi har på jobbet är ju typ en sådan som har rak enkel text utan att vara speciell överhuvudtaget. Men det skulle VARA en stämpel oavsett.

Blir så trött. Det är 2009 men det verkar som vissa är kvar i 30-talet?



Köpt en ny alkotest - Safeway 2000.
Funkar jättebra och har vunnit alla tester med att visa mest korrekt resultat.

Den kommer användas flitigt i sommar, med början nu i helgen.



Vader... ja, inte Darth Vader utan jag menar delen av benet - vaden.

Flickors vader är ju så fina. Angelica har jättefina vader. Man kan bara sitta och titta på dem och följa den fina formen med ögonen.

Kan inte förklara riktigt hur de ska se ut... men fina är de. Någon som kanske kan fylla i de ord jag saknar?



Nu ska Angelica och jag se Torsk på Tallinn. Det var ett tag sedan man såg den. En av Sveriges bästa filmer!

Kommentarer
Postat av: Håkan

du har ju inte nämt om det du njuter mest av. nämligen när johnny vrider din tutte.. å vi rycker bort dina få hårstrån du har på bröstet :D

2009-05-09 @ 00:58:29
Postat av: Anna

:D Det låter ju som att du ÄR med i filmen... Han skrattar ju som du gör :D

2009-05-09 @ 11:57:22
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte exakt lika men de där tjutande ljuden han gör är definitivt DU. Ibland när du har riktigt roligt så riktigt ylar du ut dina skratt :D

2009-05-09 @ 18:54:15
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0