16 nov: Värsta baksmällan i år

När man går runt med ständigt illamående, tom blick och ihållande huvudvärk så vet man att man är ordentligt bakfull. Lägg till desorienterad, kräkningar och att omgivningen går i slow motion ibland (ja, det är sant) så kan jag försöka få er att förstå min baksmälla jag hade efter Anna & Skäggets fest på lördagen.

Det blandades hej vilt av all form av alkohol och vi festade till tidig morgon. Rom & cola, massa öl, whiskey och säkert en del annat och på så vis får man årets värsta baksmälla.

Jag satt i deras badkar över halva dagen (tror jag) och försökte bli människa men allt var bara suddigt och jag tror jag somnade då och då. Vaknade runt 16 tiden då Lars frågade mig om jag ville ha mat. Då var jag fortfarande helt borta och blåste 0,3 promille i alkomätaren!

Ni som vet hur jag brukar må dagen efter... ta och multiplicera det med 5. Så jävla dåligt mådde jag. Då är det väl ungefär som "vanliga" människors baksmälla x10 typ.

Helt otroligt... men nu är det en vit månad som gäller. Inte en chokladpralin ens! Det är bra att jag stannar hemma för Angelicas studier också så hon får tid att plugga mer på helgerna. Det har ju inte gått så bra eftersom jag så gott som varit borta varenda helg nu ett tag och hon fått tagit hand om sonen.



Har skickat runt den här till många av er på Facebook och på mail men tar med den här ändå för det här är bland det roligaste jag sett.



Denna vecka kommer se ut som alla andra. Ut på gården, besöka AF, lämna & hämta Jon på dagis, busa med honom, äta, sova, titta på TV... inget speciellt alls kommer att hända. Kan ju vara skönt det också. Men det får gärna ringa någon arbetsgivare och be om en anställningsintervju. =)

Nu blir det att glo på Ullared som jag missade tidigare dag. Suveränt med de härninga Play-funktionen som alla kanaler har numera. Kolla när jag själv har tid.

Cya all.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy vilken baksmälla! Förstår inte hur du kan ge dej på spriten när du så ofta blir så bakis!



Förresten, gå gärna in och rösta på min katt Alberto. Hans älsklingskäk är Sheba och det vill han ju vinna ett helt års förbrukning av! Matte vill ju förstås ha Sveriges finaste katt!

Man kan rösta en gång om dagen!

Alla tre rosetterna måste placeras ut för att rösten ska räknas. Albertos namn går att söka på så slipper man bläddra ända till den 70:onde sidan!

www.catlounge.se

2009-11-18 @ 10:33:04
Postat av: Anna

Ja fy faen hur du såg ut! Hoppas att du har piggnat till nu i alla fall



Och det var roligt att du kom =)

2009-11-18 @ 17:43:17
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Frida

Det enda "jobb" jag vet som är ledigt är som säljare åt securitas.

En jag känner har blivit chef över hela Hälsingland tror jag det var å behöver folk.

Sälja larm och sånt tror jag... vet ej vad det är för typ av lön om det är provision eller inte.

2009-11-19 @ 22:56:53
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Precis vad jag tänkte älskling :)

2009-11-20 @ 06:34:27
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0