3 nov: Hej o hå, vilken helg!

Fortfarande trött efter lördagen. Blir bara värre och värre numera. Tänkt skriva blogg och ladda upp bilder i både söndags och måndags... men icke. Jag har så gott som endast sovit och ätit, förutom för ett "trevligt" avbrott med migrän i natt.

Herrejösses... ska det vara så här varje gång man ska ut och partaja? Dessutom har jag inte ett minne av den senaste timmarna på lördagsnatten. Va fan? Jag höll mig ju bara till öl??

Nåfwäl mina goda läsare... här kommer det en bunt underbara bilder från en lika underbar fest. En av de bästa festerna detta år och det hände så mycket tok som jag inte riktigt kan nämna här i offentligheten, haha.


Fick till en fin slutkläm med Johnny också. Inget jag minns något av men som sagt... det var nog en galenskap i den stora hela galenskapen.

När man tittar på bilderna så förstår man varför man fortsätter festa med dessa underbara människor. Det är värt huvudvärk och slöhet någon dag =)



Vilken jäkla tid det tog att ladda upp dessa bilder! Blogg.se är numera inte precis den snabbaste hemsidan man kan vara på. Likaså Facebook. Fasansfullt slö!

Är det så för er andra som använder blogg.se och FB? Eller har min uppkoppling slängt in handduken?



Inga länkar har jag att bjuda på heller som varit av vikt att ta med i bloggen. I övrigt har det inte hänt så mycket i veckan. Har som sagt bara tagit det lugnt och försökt återhämtat mig.

Under veckan blir det att besöka AF som vanligt och i helgen (som jag tror blir lugn) blir det förhoppningsvis rådjursjakt med drevhund i Ockelbo-skogarna. Hoppas det blir av. Ska bli så jäkla skönt att komma ut i skogen.



Bästa kommentaren under helgen:

Sara och Håkke sitter och pratar på förfesten. Håkke är på dryghumör och påpekar oavbrutet språkfel och uttal som är fel.

Till sist efter att som en kulspruta påpekat en massa fel undrar han:
- "Men vad heter hon? Finn-Fem-Fel?"

Kommentarer
Postat av: tezzy

Oj, va jag så full, hahaha! Inga fler bilder du knäppte på mig å mina maffiabrudar?

2009-11-04 @ 00:28:30
URL: http://tezzysblog.blogspot.com/
Postat av: Johnny

Hvad i Helvete !



När knäppte du det där kortet på mig ?



2009-11-04 @ 06:19:52
Postat av: Johnny

citerar dig " Herrejösses... ska det vara så här varje gång man ska ut och partaja? Dessutom har jag inte ett minne av den senaste timmarna på lördagsnatten. Va fan? Jag höll mig ju bara till öl??"



Jag vill minnas att du drack av min stygga halloweenshots , så du har fel !

2009-11-04 @ 06:22:50
Postat av: kyd

Johnny: Haha, jag vet inte när den där bilden blev tagen. Måste varit på natten då minnet svek.

Jo jag drack utav den, men inte så mkt har jag för mig? =)

2009-11-04 @ 11:19:16
Postat av: Nettan

Hej!! Kul att se lite blider från festen på klubben.. Jag skulle åxå ha gått men valde att stanna hemma,pga av personliga skäl.. Vad vill jag inte skriva här.. Så typiskt att farbror P va på besök.. De få gånger jag har varit ut dit har dom varit dit och kollat läget..

Ha de bäst och klappa Balder från mig.. // Nettan

2009-11-04 @ 23:37:56
URL: http://sessa69.blogg.se/
Postat av: Lena Nordenmark

Vad är det för läskiga bilder du lägger upp? Den där rödskäggiga människan med bar över kan ju skrämma ihjäl vilken skötsam och pryd medborgare som helst och i synnerhet mej!! Jag bor på Blodriskan så det jag säger betyder ju något...dessutom är jag en oerhört uppretad skattebetalare!

2009-11-05 @ 19:31:13
Postat av: kyd

Lena: Haha! Ja vilka knickedickar man stöter på då och då.



Nettan: Ja det var jätteroligt fastän det var mycket poliser. Men de berömde arrangören för det var lugnt och städat. Balder kommer till Sandviken inom snart förresten.

2009-11-06 @ 09:22:19
Postat av: hallgren

Vilka ösiga bilder gillar särskilt den med dans på biltak så borde d se ut varje lördag, vi efterlyser alla bilder som är tagna den kvällen(och andra kvällar på rowdy) för att framkalla och göra ett stort collage av. kontakta oss på [email protected] om ni har bilder att skicka

2009-11-06 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0