12 okt: Fantastiskt stolt

Förutom lite kiv kring mätning och vägning på Jons 3-års koll så gick det jättebra. Han skrattade och hade kul mestadels. Trodde det skulle bli värre faktiskt. Typ grin och gråt genom hela kontrollen.

Testerna var pussel, memory, språk, hoppning och en del frågor till oss föräldrar.

Blev mäkta stolt när BVC sköterskan sa att hon aldrig sett en 3 åring lägga pussel så bra under hela sitt yrkesliv och gjorde en anmärkning om detta i journalen.

Pussel som är svåra och tar lång tid för 6 åringar att lägga, la Jon på någon minut endast! Så sköterskan tror Jon blir mycket duktig på t.ex. matematik och schack och liknande.

Det var lite för lätta pussel ändå för Jon, då dessa pussel hade ramar. De pussel han har hemma har inte ramar och ett av pusslen är olika på två sidor men han lägger dem utan problem ändå. De pusslen är nog för 8-10 åringar. Jag ska erkänna att det tar längre tid för mig att lägga dem än när Jon gör det.

Eftersom han var så duktig och gjorde mamma och pappa så stolt så åkte vi och köpte en leksak. Efter en del beslutande så blev det ett svärd. =)



Gravt irriterande. För om programledaren hade varit man, då hade det varit skriverier över hela världen.

ASG! Fy fan för Karin asså.



Hur många har jag blockerade på MSN just nu?
3st

Hur mångas meddelanden (news feed) har jag döljt på Facebook just nu?
9st

Vissa människor är så otroligt dryga... eller underliga.
Nä, jag tror inte att någon av er som läser bloggen är någon av de jag blockerat. Var lugn =)



Barack Obama ska få fredspriset. Höll på att smälla av när jag fick höra det. Karln har ju inte gjort något ännu. Ingenting! Han har bara pratat ännu och det kan vilken jävla idiot som helst göra.

Nobelprisakademins medlemmar har säkert många fina utbildningar och utmärkelser, men det saknas vanligt sunt förnuft.



Skulle ju ta med några bilder på bilarna jag skrev om i gårdagens blogg men glömde bort det.

Kommer här istället...

Först två bilder på Helenas Pontiac och en bild på Antes Plymouth.





Denna dag blir nog lugn. Söka lite jobb och leka med Jon, blir det nog.

Skriver mer i veckan.


// Stolta farsan

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Min biiiiiil. Ge den en klapp på lacken från mig.

2009-10-12 @ 15:01:58
Postat av: Johnny

är jag en av dom blockerade isåna fall så blir det ett handelsembargo å det grövsta !

2009-10-13 @ 07:03:18
Postat av: kyd

Helena: Jajamen så fin så. Lite småfel har jag funnit men det kan jag ta tag i under våren när det börjar bli lite varmare.



Johnny: Haha, ingen fara. Skulle jag aldrig riskera =D

2009-10-13 @ 09:58:07
Postat av: Anna

Men Jösses vilken Brutal Karin :D

2009-10-13 @ 18:43:08
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0