13 okt: Långtråkig dag

Inget av nytta har hänt idag. Har bara inte orkat. Varit trött ända sedan jag vaknade. Kanske man skulle lagt sig en timme runt 12 tiden och varit pigg resten av dagen?

Skjutsade Jon till dagis med Helenas Pontiac eftersom jag saknar en egen bil (läs tidigare blogg).
Så fort jag startade igång härligheten så säger Jon... "Nu låter det bra."

Kan inget annat än hålla med. Riktigt potent starkt ljud. Var ett bra val Helena att montera dit två extra ljuddämpare. =)



Men i morgon ska jag vara pigg. Det ska monteras en hylla och så ska jag börja fotografera alla grejjer som ska ut på Tradera. Säkert runt 50 st olika saker men har av vissa saker cirka 50 st av en o samma sak. Så det är en del som ska säljas.

Kom på att jag har enormt med grejjer som ska gås igenom på ladan också. Men det får ta me tusan bli ett av alla vårprojekt.

Det största vårprojektet blir uthuset som kommer rasa snart. Hoppas jag kan få låna en traktor och forsla undan bråtet och elda upp det.



Jon har fått foton från dagis.

Fotot är tagning nummer två av porträttbilderna. Första gången var han så sur att vi fick åka hem. Det var visst hemskt och farligt att bli fotograferad. Hemma är han värsta linslusen istället.

De fick försöka fotografera honom utan att jag var med en vecka senare, och då gick det ganska bra iaf. Han sa till fröken att han skulle lipa, men det hann han inte, haha.




Luta er tillbaka...

...och få information om de 10 mest farligaste hundraserna som finns. Grundat på arvsanlag och uppfödning.

...och titta på pole-dancing. (Tack Johnny för tipset)

...och se denna underbara film om Sveriges skattepengar som heter 1200 miljarder. Den
gick på TV för ngt år sedan men är minst sagt lika aktuell idag. Man blir berörd.




Nu ska jag gå igenom några hundratals foton, dricka upp kaffet och bada Balder... igen.

Balder har varit lite dålig ett tag och när han är sjuk så luktar han än värre än vanligt.

Cya!



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är SÅ SNYGGT med Poledancing! Vilka muskler de måste ha också för att orka med den akrobatiken!

2009-10-15 @ 23:07:49
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0