25 okt: TV-spels-dag?

Vilket otroligt tråkigt väder.

Blir att sitta inne och spela TV-spel... fast jag har inte lust med det heller känner jag. Ska nog tvätta Balder istället (med rotborste) och hitta på något med Jon.

TRÖKDAG! Vädret får en bli lite surmulen känner jag.



Jon fick 4st nya pussel av mig när vi var till Bollnäs i lördags. Dessa 4st pussel la han efter varann på ca 15 min!! Otrolig pojk.

I lördags sov jag länge av någon anledning. När jag vaknat åkte vi till Bollnäs sjukhus för att hämta Anders medicin han hade glömt där. Därefter blev det Rusta och Coop och inköp av pizza på vägen hem.

Trots att jag sov länge så la jag mig tidigt igår. Vi tittade på Paranormal Activity i sängen. Den var inte alls så hemsk som de gått ut med. Blair Witch Project var typ 100ggr mer skrämmande.



Har gett bort min mobil till en vän för hans mobil var vansinnigt kass och det går oftast inte att komma fram till honom. Så jag tog Angelicas gamla mobil ist och i den fann jag nästan 250st bilder och en del videofilmer från när Jon var bebis!

Jag hade knappt sett någon av bilderna tidigare men nu har jag lagt in dem på datorn. Här är några av dem...

> Såg jämt helt drogad ut på ögonen när han drack mjölk.
> Pappa och Jon är ute och handlar.
> Jon och mamma.
> En till bild på de två.

> På skötbordet.
> Jon och pappa klipper gräs.



Ett passande namn på toapapper. Ó dýrt var det också =)

Hahaha! Bästa tjuvlyssningen på länge!

En snubbe som har en aning missanpassad tupé.

Söt valp!

Söt valp 2!



Avslutar med veckans mest idiotiska rubrik i kvällstidningarna:

Vi valde att abortera vårt ofödda barn.

No shit? Undra om det kallas mord att abortera ett fött barn då?



Uppdaterat:
Precis när jag skrivit klart bloggen så ringer Erikas mormor och vill ha vinterdäcken påsatta på bilen. Då kommer jag ut lite idag iaf. =)

Undra om det skulle funka med en verkstad här i byn? Fixa lite enklare grejjer med bilar. Beställa hem reservdelar m.m. Skulle vara jävligt skoj men jag vet inte om det är realistiskt ekonomiskt sett?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa dig om en trevlig blog.......

http://attlevamedenslashas.blogspot.com/

2009-10-25 @ 19:40:12
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Anna

Värt att testa... Med hjälp av Starta Eget-bidrag och att du tänker igenom vad som är realistiskt för dig att göra. Satsa på sånt som är relativt "billigt" för andra att ta hjälp med, men som är jobbigt att göra och därför gärna lejer bort...

2009-10-25 @ 21:19:26
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0