31 okt: Spöka ut sig

Idag blir det att spöka ut sig tillsammans med några hundra vänner. Kvällens partaj blir Halloween-partaj i Kungsgården. Ni som ska dit... kom i tid. De släpper inte in så många.

Något jag absolut ska komma ihåg att ta med mig är en kamera. Blir en massa bilder på måndagsbloggen. Brukar ju aldrig orka skriva blogg på söndagar efter att man partajat på lördagar... eller fredagar =O

Angelica blir hemma med Jon. Båda är lite krassliga. Desto mer öl till mig, haha =)
Nä, nu var jag elak. Krya på er älsklingar.



Galen polis prejar mopedist.

Den här kommer Johnny att gilla. Televinken!

Bästa rap-videon.
"If I had a nickel everytime I had a nickel, I would have two nickels". ASG!

Sittin' on tha toilet



Jon...

De där fyra pusslen jag köpte åt Jon, som han la på 15 min (!), har han nu blandat ihop alla bitarna men lägger pusslena iaf. Alldeles som han vill ge sig själv utmaningar.

Jon vaccinerade sig i tisdags och på onsdagen när jag hämtade honom på dagis var han kokhet och somnade nästan direkt när han kom hem. Han hade nästan 40 grader men det gick över ganska snabbt. En av biverkningarna var att få feber som en reaktion på vaccinet.

Bytte blöja på honom häromdagen och frågade bara impulsivt - "Vad har du bajsat idag då?"
Jon: - "Kyckling."

Jon till mig: - "Du och jag pappa har snopp men mamma har bara en rumpa."



Black Knights har beslutat sig för att släppa en ny skiva på deras reunion-spelning 13 feb!! Säljes under kvällen av Vintjärn Records.

Julbord för medlemmar i Los Raggos och Hillbillys i deras lokal i Gävle 12 december! Mer info kommer angående vilken som ska ta med sig vilken mat osv. Rockfire spelar på kvällen. Medlemmar gratis entré!



Ha ett roligt Halloween-firande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0