1 sep: Gevärsskytte med sonen

Vilken kille att skjuta luftgevär, min lille son! Snart 3 år gammal endast och skjuter ner burkar som han inte gjort något annat.

Igår fick han skjuta för första gången och första skottet fick ner burken. Självklart ett turskott som följdes av fler turskott och han blev jätteglad. Vi sköt från ca 10 meter.

Idag sköt vi lite mer och denna gång tog han tid på sig och försökte sikta på burkarna medans jag hjälpte honom att hålla i geväret. "Pappa upp, pappa ner" och sen sköt han. PANG! Burken for iväg!

Han kikade så gott han kunde med det stora geväret och såg väl burken vid kornet och då förstod han att man skulle skjuta för att träffa. Han träffade burkarna flera gånger idag. =)



Lovade ju bilder från snickarboden som jag har hållt på med länge nu. Fixade det sista idag.





Vad i hela... hur i helvete... ja jäklar.

Ät ris som en riktig man.

Men för i helvete! Snälla Stockholms-Bimbos out there - SLUTA videoblogga!! Blir bara värre och värre.

Skämmigt att bli omkörd av en Toyota... rejält dessutom.


The Plank funkar bra för mig.



I morgon är det sista mötet med Los Raggos innan spelningen. Har suttit i någon timme och skrivit två A4or (med liten text dessutom) om allt som jag ska ta upp i morgon med de övriga medlemmarna.







Jag är inte full. Jag är stark.
- Jon




Kommentarer
Postat av: Jesa

Den där måste werner byta ut nu =)

2009-09-02 @ 21:51:38
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha! Jag gillade Superman! :D



Skulle dö av skratt om jag kom in på toa på morgonen och fann skägget i den positionen!

2009-09-02 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0