14 sep: 5 månader kvar

Om 5 månader nästan precis så har vi spelningen med Black Knights!

Vilken respons det blivit kring detta. Räknar med mycket folk =)

Lite kuriosa i och med Black Knights. Deras första offentliga spelning någonsin var 1981 och spelades i en NTO lokal endast 100 meter ifrån där jag bor här i Stråtjära. Tvärs över vår hästhage! Men lokalen är riven nu sedan länge tyvärr.

På tal om gamla byggnader så fanns det ett badhus här i Stråtjära/Skog. Men det är också rivet. Inte alla små byar som hade ett eget badhus inte.



Nu har jag så många länkar samlade så jag får ta och skicka iväg en bunt på en och samma gång. Varsågoda!

Bilsport besöker Antes garage. Antes gula fara är med dessutom.

Åh herreguuuud. Teen Cribz! =)

Nu känner man sig snygg. Notera sista bilden. Håkan E innan han klippte av sig sitt långa hår.

Gillar ni lyteskomik ska ni besöka People of Walmart.

Någon som har lust att åka till Danmark för att festa? Nää... handla sprit där, festa här!

"Bara om jag håller mig så någorlunda nykter så kommer det här inte va någe problem... tror jag inte."

Men för i helvete? Finns det folk som håller på med sådant här?



Jäklar va jobb det finns att söka nu helt plötsligt på AF. Massor av jobbcoach-jobb och en del annat skoj. Fann bland annat ett jobb som Försteman på en stor däckverkstad. Passar ju mig perfekt. Skulle vara skoj om man fick det jobbet.



Idag har varit en skön dag förutom att man varit lite trött sedan helgens bravader då Verner hade sin 30 års fest. Man blev lite för fuller faktiskt. Men så kan det bli ibland. Sköj var det iaf. Dansade, festade och skrattade mig genom kvällen. Förutom när man hade politiska diskussioner med en närma vän som spårade ur lite, haha.

I lördags på dagen kom det en massa folk för att fira Jon och han fick massa tårta och presenter. I söndags kom kusinerna och det var full fart i några timmar här hemma. Gudskelov mådde jag inte dåligt på söndagen, trots festligheterna på lördagen.

Idag for jag och Jon till jaktstugan men vi fick gå en bra bit då ett träd hade fallit ner över traktorvägen. Får åka och ta bort det i morrn hade jag tänkt.

Några fler djur än en larv och hackspett såg vi inte, haha. Kan bero på lillemans stojjande i skogen. Enda gången han var tyst var när han fick fika. Då var han knäpptyst i hela två minuter.

Geväret hade jag med mig iaf... kanske man kunde överraska något vilt. Men icke då...

Jon fick världens skratt åt pappa iaf. På hemvägen tog honom på axlarna för att det skulle gå snabbare att gå. Jag sa till honom att jag inte skulle ramla så han inte behövde inte vara rädd. Men vad gör jag inte då? Pang tjong ner i backen! Men gudskelov satt Jon kvar på axlarna och han skrattade av både rädsla och att det var komiskt anar jag.

Senare på dagen försökte jag lägga mig och sova, men det var inte mycket till vila då hela huset var fullt med ungar lekandes med smattrande leksaksgevär. Så jag är bra mör nu känner jag. Angelica bråkade om att jag inte skulle sova något mer, men jag hade knappt ens hunnit somna in... men jag orkade inte bråka med henne (hon skulle tro att jag hittade på bara ändå) så jag klev upp.

Tänkte lägga upp några bilder men kameran har blivit bortslarvad under dagens gång.

Fotografen är på besök på skolan i morrn. Då ska de försöka fotografera Jon igen. Får se hur det går denna gång, haha. Tur att man kan skicka tillbaka fotografierna =)



Johnny:
- Tror att jag är Chip Foose och pimpar Kennys Buick. Whitespoke fälgar, Billebro-stereo och det bästa från Biltema och Hobbex.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och .. restaurang, kiosk, två matbutiker, två banker, postkontor, bageri med mera :) Bankerna och postkontoret minns till å med jag :)

2009-09-14 @ 21:44:54
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anna

Men HERREGUD vilka bilder! Bilden längst ner (den som är på Håkan E,he he he) var ta mig faen värst! :D

2009-09-14 @ 21:52:12
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0