16 sep: Mycket händer nu i livet

Mycket händer, både gott och ont.

Kan börja berätta om det negativa =(

Svärmors sällskap Anders råkade ut för en skoterolycka 2002 och har haft problem länge med ryggen mestadels. Jag skrev i en blogg inte för längesedan att ambulansen fick komma hit och hämta honom då han plockade fallfrukt och när han hade satt sig för att vila så kom han inte upp, utan ramlade ihop av smärtor i ryggen.

Nu har de gått igenom hans hälsotillstånd ordentligt och det visade sig att Anders har fått en form av skelettcancer som kallas myelom.

Det gnager i huvudet på mig och samtidigt som jag blir ledsen så blir jag irriterad över naturens gång... som man egentligen inte kan göra något åt.

Försöker göra den negativa energin till något positivt istället, då det i min värld är resursslöseri att lägga dålig energi på något jag inte kan påverka. Försöker engagera mig helt och hållet åt klubben... som ni kan läsa om mer längre ner.

Till dig Anders.



Tack Martin för tipset.


Vad har hänt nu i veckan?

Bland annat donat med Jons cross och rengjort Winchestern ordentligt som tog ngn timme att göra. Ska köpa ammunition till den i morrn och så ska jag ut i skogen och skingra tankarna i helgen. Behövs verkligen nu känner jag. Fick försmak när jag var ut med Jon för någon dag sedan till jaktstugan.

Hittade kameran så här är några bilder från skogstrippen. Jon fotade pappa och stugan =)




Redan nu 108 st från olika delar av Sverige och även utomlands som gett besked på Facebook att komma på Black Knights spelningen den 13 feb. Behöver nog ragga fler medlemmar som kan jobba =)

Medlemsantalet i klubben fortsätter öka hela tiden och idag (ons) på vårt klubbmöte vi hade hos Danne i Kungsgården, gick vi igenom en bunt som lämnat sitt intresse.

Ni som läser denna blogg som lämnat intresse - Hör av er till mig så skickar jag ert medlemstygmärke. 100kr kostar det och det inkluderar medlemsavgiften. Kommer även meddela er information angående en medlemsfest med liveband vi ska ha i november.

T-shirts, hoods, tjejtröjor, kepsar och klistermärken är på gång också. Lämna ert intresse av vad ni kan tänkas vilja inhandla. Bilder kommer upp så fort jag hunnit designa dem =)

Vi har även på gång att etablera Los Raggos i flera delar av Sverige, bland annat i Dalarna.



Hahaha! Ord överflödiga.

Störtskön gammal goding!

Bland det värsta jag sett. Jeansen gjorde hälften av eländet.



Det händer grejjer hela tiden... verkar fylla bloggen varje gång. Men det är bra det så man aktiverar kropp, själ och tanke.



Jon fiser...
- Jaa pruttaaa.
Efter den fisen följer några till och helt förtjust...
- Igen o igen o igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Beklagar om din svärfar. Naturen är verkligen grym allt för ofta.. Hoppas att det finns medicin åt honom som kan hålla symptomen borta o ge er många glada år till!

2009-09-17 @ 02:00:28
Postat av: kyd

Ida: Min riktiga svärfar dog i en olycka 2001 så detta besked är inte precis muntert... speciellt inte för svärmor.



Det finns medicin som lindrar det hela gudskelov.

2009-09-17 @ 02:29:57
Postat av: Anna

Usch, tänk vad en del ska drabbas om och om igen medan andra flyter igenom livet utan knappt ett problem... Snacka om att vi alla har olika mycket livsläxor att lära oss!



Jag höll på att DÖÖÖÖ när jag tittade på den där Peddo-hippie-yoga-programmet! Är det verkligen på riktigt?????

2009-09-17 @ 10:11:10
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja skelettcancer är, vad jag har förstått, en av de cancerarter som är bland det svåraste att bota så det är inte direkt någon god prognos han har fått

:-/

Men idag finns det mycket bra mediciner för att lindra tack och lov

2009-09-17 @ 19:05:42
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja Roger har så otroligt mörk och härlig röst - jag är helt såld på den. Sen att det finns nostalgiska minnen gör det inte sämre precis. Det är lite som det du beskrev om dina föräldrar och dansbandsmusik L

2009-09-18 @ 23:39:10
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0