4 sep: I morrn blir det ös!

Verkar komma enormt med folk från alla delar i Sverige!

 

Jack Baymoore och Snakebite är ju bra ösiga rockabillyband också så det drar folk.

Snakebite vågade inte använda Jack Baymoores ljudanläggning för de spelar så hårt. De tar med sig ett eget =)

 

Fick reda på nu i veckan att vi fick tillstånd till kl 02! Tack snälla polisen!

 

VÄLKOMMEN!

 


 

Hela Småstadsliv 2 finns på YouTube! De är uppdelade i 10 avsnitt.

 

Låg och kved i sängen i går kväll så jag grät och jag kunde inte sluta skratta eller gråta. Jag låg bara o grät hur länge som helst och bet i täcket och försökte inte väcka Angelica, haha.

 

Avsnitt 4 & 8 är makalösa.

 


 

Igår hade vi tyvärr ambulansen på besök här hemma på gården.

 

Svärmors sällskap Anders har problem i ryggen efter en olycka för många år sedan och nu på sistone har skadan blivit värre.

 

Han plockade fallfrukt och fick till sist sätta sig men han kom senare ej upp. Det gjorde så ont så han bara skrek rakt ut och ramlade ihop.

 

Nu är han på Hudiks sjukhus. Får se hur de löser eländet.

 


 

Igår kväll satt jag med hörlurar med hög musik medans jag monterade nyckelband och plasfickor inför spelningen.

 

Helt plötsligt står Angelica bredvid mig. Jag blev så rädd så jag hoppade till, blev helt svettig och fick ont på en punkt lite under ett revben! Kroppen fick sig en ordentlig chock.

 

Angelica skrämmer mig alltid oavsiktiligt. Värsta var när vi bodde i lägenheten. Jag hade gått in i duschen och tvålat in mig. När jag tvättar bort tvålen från ansiktet och öppnar ögonen så står Angelica där rakt upp och ner några cm ifrån mig. Jag blev så rädd så jag skrek som en liten flicka och hoppade högt i badkaret. Blev inte människa förrens efter en timme. Aldrig blivit så rädd tror jag.

 


 

Alla har sett Sopranos. Jag har inte sett endaste avsnitt förrens nu i veckan. Jag har alla säsongerna på datorn och har hunnit kollat på tre avsnitt. Så jäkla bra tyckte jag inte det var. Men ändock blir man nyfiken på nästa avsnitt.



Härlig papegoja gillar Ray Charles. Vilka moves asså!

AHH! Det är humor det! Kan inte sluta skratta.

Lillgammal!

Den här videon ville jag egentligen inte ta med för den är så avskyvärd. Ett gränsfall.

Jag går inte själv en natt på Seattles gator.



Idag blir det att packa inför morgonen stora händelse. Har en hel lista med saker som ska med. Jon är hemma från dagis så det blir att hitta på något skoj med honom också.

Vi ses på lördag IRL eller här på bloggen efter helgen!




Kenny Dannberg

Skapa en profillänk

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha! Papegojor är för härliga!



Sköna andra länkar förresten =)

2009-09-06 @ 23:45:56
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0