1 april: Huvtröjor

Det här kanske inte blir så intressant för dem som inte är medlemmar i klubben men jag är så stolt över våra huvtröjor så jag lär sätta ut en bild.



Säljes endast till medlemmar. 400kr/st. Mycket bra kvalité.
Inget tryck på ryggen då vi oftast har väst på oss. Endast i svart och med dragkedja.
Hör av er om ni vill beställa. Får hem ett parti om någon vecka i storlekarna small till XXL.
Runt 15st är redan sålda. Inte illa.

Kepsar i två olika utförande kommer också säljas. Även dem i god kvalité. Dyker upp på hemsidan framöver.

By the way...
Kuriosa om Apachen som klubben köpt in är att det är Hep Stars gamla turnévagn =)



Jon pratade med favoriten morbror Micke i telefon idag.
Jon: - "Jag sakar dej. Jag drömde du kom hit."

Micke kommer i morrn fredag. Vi ska hämta honom på tåget. Vi ska även käka påsklunch hos mor och då kommer även kusinerna Denniz och Cornelia. Plus att det blir godis och leksaker i påskäggen.
Den här helgen kommer Jon att gilla. =)

Fick ett påsk-kort av Jon idag som han gjort själv. Han hade även skrivit Glad Påsk inuti kortet.
Är så stolt och fascinerad att han kan skriva så bra när vi bara övat att skriva några gånger.





Inga länkar idag men ni får några YouTube länkar istället.
Min musiksmak är väldigt bred. Här får ni exempel på det.







Bästa bilden på länge! =D




Kommentarer
Postat av: jesa

Riktig snygga blev tröjorna!! =)=)

2010-04-02 @ 09:36:13
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anna L

sv: Låter bra det! =) Danne Dannberg ska inviga sitt nya vardagsrum, så ska dit och ta nån öl hade jag tänkt =)

2010-04-02 @ 10:04:52
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wet and raving

The needle keeps calling me back

To bloody my hands forever

Carved my cure with the blade

That left me in scars

Now every time I'm weak

Words scream from my arm...........



Embra 1974 - 2010

2010-04-03 @ 05:41:18
Postat av: Emelie

Ray Collin´s låten är BÄST!!

man blir så glad av den, så den får väcka mig varje morgon.

2010-04-08 @ 20:22:51
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0