15 april: Utan internet en tid

I och med flytten, som vi påbörjat idag, så sägs internet upp snart och det tog visst en jävla tid att flytta abbonnemanget. Ända upp till en månad (!!).

Är det någon som vet hur sådant där kontantkort för internet funkar, hur mkt det kostar och var man kan köpa det? Ring mig vetja.

Lägenheten var jättefin med de nya tapeterna. Nu har Angelica fullt upp med att inreda. Det enda jag ska få inreda är datorrummet (dvs skrubben). Dra el, lyfta, borra, spika, måla osv blir väl mina uppgifter det med.

Hinner inte skriva så mycket mer. Massvis med grejjer som ska transporteras. Dessutom har jag lovat att byta däck på en bekants bil mitt i allt.

Ring eller smsa mig på 070-2052032 om ni vill nå mig.



Avslutar med en bra en låt:

Bourbon Boys - Rockin Roller Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0