26 april: Herregud vilken helg

Nog den roligaste helgen hittills på året. Skrattat mig harmynt från fredag till söndag. =)

Fredagen började med klubbmöte på Jonnys verkstad i Valbo där vi har vår klubb-bil Apachen står. Vi grillade, drack lite öl och diskuterade vad vi ska göra på bilen. Kvällen slutade med en cruisingvända i Lea´s Oldsmobile.

På lördagen vaknade jag upp hemma hos Johnny och vi började redan tidigt på dagen fixa till inför spelningen på kvällen som vi skulle ha på Rowdys i Kungsgården. Det kom tillräckligt med besökare för att det skulle gå ihop, men det viktigaste var att vi hade roligt... och det hade vi verkligen. Här är bland annat ett klipp med Svante som sjunger en liten sång om sin utslagna tand.



Det var så mycket tok som hände under denna helg så jag orkar inte skriva allt. Ett härligt avslut för mig och mitt partajande på ett tag. Har varit ut på galej så gott som varje helg sedan höstas så nu ska jag vara hemma hela maj. Det blir lugnt även i juni då bebisen kan ploppa ut när som helst under månaden =)

Lite bilder kan jag lägga upp från helgen också. Först några från fredagen i verkstadslokalen i Valbo.





Grimm har varit borta igen i flera dygn. Angelica skulle hämta några grejjer vid huset för någon dag sedan och där får hon syn på kattrackarn. Han har tagit sig ner till huset igen. Det är därför han varit borta så jäkla länge. Han har säkert sovit tryggt nere på gården någonstans för när han har kommit tillbaka till lägenheten har han inte sovit.

Inte undra på att han varit borta så länge. Först försökt leta sig ner till huset, varit omkring där och väntat på att komma in men till sist förstått att det var lika bra att gå tillbaka till lägenheten. Stackarn... han är ju så ängslig av sig den där katten och hans gamla revir var väl tryggheten det.

Svärmor tar hand om han på gården så han slipper flytta. Är nog tryggast för Grimm det.



Mona Sahlins tips & trix

Har inte ord riktigt...

Håll i er. Jag testar penispump.

Ja men inte mycket.

Men va i helvete? Hahaha!



Idag ska jag börja fixa till altanen med allt vad det innebär. Spola rent med högtryckstvätt, ev måla, fram med bord, stolar, jalusi, stereo osv. Får se hur mkt jag orkar. Är fortfarande trött efter helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0