2 aug: Hemkommen hel och ofräsch.

Varit borta från onsdag till söndag kväll. Sov först hos Johnny och for sedan tidigt på torsdagsmorgonen i Dannes Cheva buss. Fullt ös med bra musik och härliga vänner.

Alltid när man får umgås med dessa dårar så är det oavbrutna skrattsalvor och galenskaper utan dess like. Kan inte nämna allt här och kommer nog inte ihåg hälften ens.

Helgens sämsta: De rosa festivalbanden (wtf?) och de tusentals getingar som gjorde en vansinnig.

Helgens bästa: Vännerna, de nya bekantskaperna, nya stora business på gång, ingen huvudvärk trots 3 dagars festande, fått övat på min engelska och självklart alla dessa skämt.

Massvis med dräpande kommentarer. Säkerligen hundratals. Synd nog kommer man inte ihåg alla. Här är bara några av dem...

Johnny släpper av en rejäl brakare... och med bestämd röst. - 4 st våtservetter hitåt.

Johnny: - Kenny, nu har vi skitit stopp i handfatet. Det står två raggare där och de har aldrig sett något liknande.

(Jag drack precis ur dunken.) Danne: - Kenny var den enda som fick dunken att skrynkla ihop sig.

Johnny: - Tänk dig nu en burmanes med kokosolja på.



Opeln krånglar fortfarande efter motortvätten men ska lämna in den på verkstaden i morrn. Tog mig iaf ner till Sandviken och upp igen. Den gick kasst men det funkade. Accelererar nada och hackar o har sig.

Tänkte lämna in Opeln i Sandviken på måndagen men jag längtade hem så mycket till Silas, Jon och Angelica så jag sket i det.





Några andra vänner har varit på cruisingen i Bollnäs i helgen. Fann denna bild i tidningen...



Hoppas de hade skoj trots detta =D



Var så trasig i kistan när jag kom hem så jag beslutade mig för att endast dricka vatten, käka frukt och grönsaker veckan ut för att rensa systemet.

Idag har det varit hemskt. Man har skakat av hunger då och då. Har vräkt i mig frukt men det hjälper i en kvart typ =/

Men jag ska ge mig fan på att klara detta tills på lördag iaf. Då ska jag käka en skål med flottigt bacon som belöning haha!



VM i dålig hållning (2:51 in i klippet.). Jag bryter i hop av skratt.

Helgens låt!




Bild tagen från vesslan.com

Kan inte låta bli att inte kommentera årets skamfläck - Pride festivalen. NEJ, inte för att de är homo/bi/trans och vette fasiken allt vad det heter. Det bryr jag mig inte om. Det är för detta jävla vidriga spektakel efter gatorna.

Om en raggare klämmer ut röven ur bilfönstret i en minut så passar snuten på att bötfälla och den stackars allmänheten blir upprörd och skriver insändare.

Men va fan är inte detta?? Som höga politiker gottar sig och vill medverka i? Nä jag fattar fan inte. Skillnad på folk är det då verkligen. Eller skulle det vara annorlunda om tusentals raggare visade arselet samtidigt på en o samma dag för att manifestera om att vara raggare?
Rätten att visa arselet när som helst!!

Skulle jag till vardags vara iklädd dylik jävla outfit som en pride deltagare har för att gå till ICA för att handla mjölk hade det inte tagit lång tid förrens snuten knackade på dörren.



Skriver mer i veckan... på lördag får ni iaf en bild på mig och en skål bacon! =)

Kommentarer
Postat av: jesa

vi fick soppa torsk med grisplyman där.. så de rulla in den på sidan bara..

2010-08-02 @ 19:31:34
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Å va bra sagt Kenny (om Pride å raggare) Har faktiskt aldrig tänkt på det ur den synvinkeln :)

2010-08-02 @ 21:54:56
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: AKP

yeah :D

2010-08-04 @ 21:16:17
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0