1 dec: Ser fram emot julmat

Nuså är det december! Enda roliga med denna månad är all god mat och julen för barnens skull.

Ordentlig kyla i hela landet och enormt med snö. Nu klagar man över det. För några år sedan klagade man över åratal av gröna varma vintrar. Inget är visst riktigt bra =)


 

Svenska Jörgen Kruth sopade mattan med kaxiga Bob Sapp! Inte illa.

Underbar skottsk dialekt.

Jag är rädd för masshysteri. Oftast ser man det i religiösa tillfällen men även på Oprah.

Gå inte på en tågvagn för endast kvinnor i Indien!




 


Bara för att påminna lite om sommaren mitt i smällkalla vintern.


 


Igår fyllde Angelica 29 år. Fick bland annat en köksmaskin av mig och pojkarna. Tur att man köpte den för längesedan när man hade pengar =D

Nästa år är det 30 års fest! Då blir det klackarna i taket!



Den här veckan blir lugn. Leta jobb så klart och på lördagen fira Denniz, min brorson. Om det inte blir alltför kyligt så far vi iväg till julmarknaden på Furuvik på lördagen också.



Skadestånd för mordet på Engla: 75.000 kr. Polischefens skadestånd för våldtäkten på den 14-åriga flickan: 50.000 kr. Skadestånd för Pirate Bay: 46.000.000 kr!!

Som vanligt står allt rätt till i Sveriges rättsmaskineri.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Bob Sapp är ett stort skämt i kampsports världen. .tittar du på matchen så ser du ju att han börjar bli trött efter 30 sekunder.

2010-12-01 @ 12:27:30
Postat av: angelica - ingenting är omöjligt!

finfin bil :D

2010-12-01 @ 14:31:07
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0