14 dec: Religiösa dårar

Självmordsbombare i Sverige!
Extrema religiösa dårar har nu för första gången med vilje viljat spränga svenska medborgare.

Vad ska jag säga? Chockad är man, fast man vet att denna dag skulle komma någon gång. Man har varit 100% säker.

Vad kommer ske härnäst?
Fler terrordåd? Större motsättningar grupper emellan? Hårdare invandringspolitik för dem från mellanöstern?

Oavsett så ska ingen grupp i samhället/världen klampa ner på vårt öppna fria Sverige som har yttrandefrihet och demokrati. Vad har de för rätt att göra detta?

Lätt att förstå hur krig kan startas när sådana här motsättningar händer i samhället mellan olika grupper av människor.

En sak är säker, som jag visste redan när jag var runt 10 år gammal endast - Religion är grunden till många krig i denna värld.




Från att inte haft migrän på flera månader (aldrig hänt tidigare underligt nog) så har jag fått migrän tre dagar i rad!

Första dagen var jag snabb och tog tabletter i tid. Andra dagen hade jag också lite tur då jag fick migrän men det gick över väldigt snabbt och tredje dagen förstördes hela natten då jag vaknade med migrän. Lite svårt att vara ute i tid med medicin då.


Hade enormt ont den natten. Hade så ont runt ögat så kroppen reagerade genom att vilja spy... men jag klarade mig från det.

Tänk om man kunde förklara smärtan i ord! Det tog några timmar innan smärtan försvann. Somnade i badkaret helt slut.



Tråden om dumma kunder på Flashback Forum tar aldrig slut.
Hittade ett citat som jag också funderat över.
"Det är när man läser en sådan här tråd man faktiskt faschineras över att det här landet ändå går runt på något sätt, för i alla dessa situationer handlar det ju om kunder som betalar för sig."

Störtskön unge (snott från Anna N)

Haha! Vilken jäkla präst.

Bättre göra slut än stå ut.

Skulle nog viljat haft en hjälm på mig iaf.



I söndags hade vi adventsfika här hemma och det var fullt hus. Farfar, farbror och kusinerna var på besök. Jon hade fullt upp.

I övrigt har helgen varit lugn... men har inte precis råd med några som helst utsvängningar nu. Har ingen lust heller faktiskt.



Jag vann tävlingen på skyltat.se! En DVD spelare med dubbla skärmar. Passar bra vid långa bilturer så ungarna blir lugna och tysta =)

Kommentarer
Postat av: Pastorn

Byter raskt ut DVD spelaren med dom dubbla skärmarna mot en gammal moviebox och svartvit tv !!



För att garantera skrik och gråt - Staffan Westerbergs Vilse i Pannkakan !!

2010-12-14 @ 12:41:04
Postat av: kyd.blogg.se

Pastorn: HAHA! Värsta tänkbara. Du finner verkligen knapparna att trycka på du. =D

2010-12-14 @ 12:56:58
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Erik

Kenny!

Är du säker på att du är pappa till Silas?

http://4.bp.blogspot.com/_LZwYfmSZO9o/TP1NzdbjD4I/AAAAAAAAAYM/FA2vpm7x3FQ/s1600/tomten.bmp

2010-12-14 @ 22:23:35
Postat av: Erik

Länktips för flitiga youtubare:

http://deturl.com/

2010-12-15 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0