16 dec: Julstök

Grattis kära bloggläsare. Du är nummer 10.000 som läser min blogg och du får ett pris!

En flygtur i ett privatplan!!


Meddela mig när du vill ha priset så arrangerar jag det hela.



Torsdag... händer inte mycket idag inte. Ska till återvinningen, det är det enda jag vet.

I morrn däremot blir det fullt upp. Ska iväg på ett möte på förmiddagen angående ett förköpssystem av biljetter för spelningen med Sator den 16 april. Om vi bestämmer oss för detta system kan man beställa biljetter via internet. Mer om det framöver.

Därefter ska jag handla mat, kanske göra ett sista julklappsköp och även leta efter en prisvärd snöskyffel. När jag kommer hem ska julgranen pyntas.

På lördagen blir det att besöka släktingar på Angelicas sida och på söndagen ska det göras julgodis här hemma.

Ett litet julbord här hemma blir det också under helgen. Ser fram emot en liten snaps och en bit sill.



Nya bilder från den senaste veckan.



1: Silas tar ett litet bad i tvättfatet tuggandes på en haj.
2: Farfar och Silas på adventsfika.
3: Silas lussar hos mormor.
4: Nu är hela huset rivet. Hann ta en bild på den första lägenheten jag och Angelica bodde tillsammans i innan den revs för gott.



1: Lussefika hos mormor.
2: Silas åker pulka... somnade direkt.



The Tree of Life - Mer konst än en film. Ser fram emot att se den.

Skrev om krig i förra bloggen... börjar visst blossa upp ett inbördeskrig nu i Ryssland.

Föraren är helt tyst. Själv hade man skrikit som en liten flicka.

Ja men va bra =O

Snälla! Låt mig få piska upp den ansvariga på Försäkringskassan! GRRR!!



Jag tar samma som henne!




Kommentarer
Postat av: Anna

JA jag är nr 10000! :D Men jag avstår flygturen tack!

2010-12-16 @ 15:55:44
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Håkan

Jaa .. äntligen vann jag nått. Kenny kan du arrangera flygturen i januari tror du ?

2010-12-19 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0