20 jan: Internet tillbaka

Glömt att berätta att vi varit utan hemtelefon sedan fredags. Dessutom har internet strulat någe grymt och bara funkat ibland. Har nog glömt att skriva om detta i bloggen för man är så van med att allt går sönder runt omkring en. Man reflekterar knappt något mer.

Just ja... garderobsdörren ramlade av häromveckan också. Det går troll i allt här hemma.

Igår försvann internet helt och hållet nästan precis efter att jag skrev förra bloggen, men kom tillbaka alldeles nyss. Fan va handlingsförlamad man blir utan internet. Ungefär som när det blir elavbrott ta me tusan... som vi också råkat ut för, för inte så länge sedan.

Igår kom jag på massa saker jag skulle kolla upp på nätet men nu har jag glömt det mesta =O



När man inte hade internet igår så passade jag på att gå igenom så gott som alla fotografier (dock väldigt snabbt) vi har. Tror vi måste ha tusentals foton. Plockade ut några stycken av dem och scannade in dem som var riktigt gamla och plockade även med några som jag hade på CD skivor.

Här kommer lite bilder ur mitt liv...



1: Ante, 1998. 2: Anneli, min första kärlek. 3: Jag och bästa Gaston, 1998. 4: Bästa bil jag haft, Volvo 142.



1: Danne fjollar till sig, 2001. 2: Loke som var en mycket speciell katt, 2003. 3: Håkke kryper in i min Mercury, 1998. 4: Tok-Svante, 2001.



1: Min A-traktor, 1991. 2: Grycksbo, 2002. 3: Johnny med den berömda Charles Ingalls frillan, 2001. 4: Angelica lägrad i skogen, 2001.



1: Danne polis i Grycksbo, 2003. 2: Johnny bestämmer, 2004. 3: Söt Angelica, 2003. 4: Kontoret på verkstaden, 1998.

Avslutar med en skön bild på mig och Håkke...



Fan, måste skaffa mig skinnbrallor igen =)



Skrev i en tdigare blogg om en mobil från Kina som var extra tålig... och billig förståss. Men nu har jag fått ögonen på en annan mobil, också från Kina. Ett armbandsur med mobil, bluetooth, USB, touchscreen, kamera, MP3, radio, minneskort, handskriftsigenkänning m.m. för endast runt 1000 lappen (??). Makalöst.

Beställningssidan.
Reportage i Aftonbladet.



Håll i er ni alla som är födda före 1985 och vet vad jag pratar om. Jag har funnit en livs levande Garbage Pail Kid.

Någon av er som vill vara swingers med det här paret?


Underbar serieblogg som numera är inlagd i mina favoriter. (Tack Erik för tipset).



Nu ska jag ge barnet mat... därefter ska barnet och jag ut och sparka på snö.

Just ja... på tal om Jon.

Angelica: - Jon?
Jon (bryskt): - Jag heter inte Jon!
Angelica: Nähä, vad heter du då?
Jon (utan att tveka): - Tokiga Hatten.

Kommentarer
Postat av: Johnny



Jag är stolt ägare till ett tusental Garbage Pail kids och du måste ha stått modell till flera av dom.

2010-01-20 @ 13:09:28
Postat av: Ante

Nu jävlar e d krig ska du veta!!!!!

2010-01-20 @ 15:31:31
Postat av: kyd

Johnny: Ja du har visat dom förut och specifikt gett dig en egen, Uffe en och jag en. Men jag kom inte ihåg vilka de var =)



Ante: Försök slå den där du, mouhahaha.

2010-01-20 @ 19:57:57
Postat av: Angelica

Den sista bilden var en av de första bilderna som jag hade på dig innan vi blev ihop. Åååå vad jag tyckte du var snygg! Det är nog mycket "tummat" på det där fotot =)

2010-01-21 @ 09:13:10
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Erik

http://www.youtube.com/watch?v=xbVifPkbYsk&feature=fvw



det här måste ju vara fejk eller?

tror jag ska starta en ny buisness lol

2010-01-21 @ 15:18:37
Postat av: kyd

Angelica: Jag är fortfarande lika vacker. =)



Erik: Hahaha! Va i helvete asså? De är smarta må jag säga.

2010-01-22 @ 13:47:01
Postat av: Angelica

Men inga mer skinnbrallor tack! :)

2010-01-22 @ 20:07:13
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0