27 juli: Södra vidder hägrar

På torsdag seglar man iväg med 7 st galna vänner i en Cheva buss på festival. Ett problem har jag... hur jag kommer ner till Sandviken där Cheva bussen avgår. Min Opel tjurade idag efter att jag tvättade den igår. Den står kvar vid stugan i Axmarby.

Det lyser lampor hit o dit och vad jag förstått så är det fukt i någon/några elkontakter. Den går på s.k. nödgångsläge i ca 20 km/h. Dessutom kokar den hela tiden av någon anledning.

Nåväl, den är bättre i morrn efter att den torkat. Har huven uppe och jag har sprutat futlösande medel på varenda kontakt jag sett.

Nu är vi hemma efter att packat svärmors lilla Peugot propp-jäkla-full. Det är en del grejjer kvar i stugan som vi omöjligen fick med oss.

Några fler bilder tagna i Axmarby/Axmarbruk...









Avdelning Vänsterpartiet =/

Vänsterpartiet är topparti... hos Kronofogden.

Vänsterpartiet vill legalisera bruk av narkotika.



Behöver tills september en pendlarbil. Billig, endast för några tusenlappar! Besiktad. Inget asiatiskt eller franskt.



Håkan och mitt evenemangsföretags hemsida är uppe men inte på långa vägar klar. Det ska dit bilder, diverse funktioner och information om företaget. Blir att sitta och arbeta med detta på kvällar och helger när det finns tid över. Har en del roligt på gång.





Riktig Humor # 6

En låt som går varm: I Just Want You - Ozzy Osburne

Det här fan otroligt. Trodde inte att det skulle vara sådan organisation bakom en pizza-reklam.

Bästa länk jag haft på bloggen enligt bror.



Sitter just nu och njuter med en god (semester) öl och lyssnar på härlig musik. Försöker även komma i kapp med alla sidor man brukar besöka.

Skriver mer efter dessa kommande galna dagar.

HA DET GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag förstår inte hur två lunsar som oss kunde bli så fina på den bilden L Antar att det var lyckan som strålade från oss ;-)

2010-08-02 @ 17:05:05
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0