3 mars: Åter Sandvägen

Tillbaka till Sandvägen. Fick den lägenhet vi ville ha. Men vi får vänta ett tag att flytta in då den skulle renoveras.

För att ha råd med den nya hyran har vi fått säga upp prenumenationer, använda mitt låneskydd och lagt om lånen plus en massa annat smått vi fått sagt upp. Det går om man vill och det vill jag jävligt gärna!!



I morrn blir det en superbra dag! Först lyssna på bebisens hjärtljud hos barnmorskan. Sen blir det Småstadsliv 3 som gäller och innan det en fika med bror. Vet inte vad jag längtar mest efter... att höra hur bebisen mår, umgås med bror eller att se filmen, haha. En kombination är ju oslagbart.

På fredag flyttar Balder ifrån oss. Då kommer bror upp och hämtar honom. Det kommer kännas lite i hjärtat. Men bra att brorsan kunde ta honom så man lättare kan hälsa på hunnrackarn.



Har skrivit i en blogg för många år sedan om spökerierna på min firma jag hade. Kan det vara av intresse att skriva om det igen? Kommentera vetja om ni önskar läsa om det i en blogg framöver.



Veckans politiker-blundrar.
Självklart handlar det om dubbelmoralens och hycklarnas mästare.

* Mona Sahlin avskyr det så kallade pigavdraget och vill ta bort det, men köper gärna tjänster för hemmet för 50.000kr/år i alla fall (??).
Som förklaring säger hon: - Man ska följa svenska skatteregler. Ett ännu större frågetecken dök nu upp. Endera har hon betalt svarta löner innan pigavdraget kom eller så är människa urbota dum och måste ha hushållsnära tjänster bara för att man KAN ha tex städhjälp och betala skatt på det??? Va fan är det för jävla svar?

* Lars Ohly fotograferas med palestinasjal där Israel tagits bort från ett kart-tryck på sjalen.



Nu snart är det middag. Innan jag springer iväg så ska ni självklart få en del länkar!

På tal om spökerier så kan vi börja med en sådan länk då...
Bästa från Ghosthunters.

Oh my god. Tänk vad smink kan göra!

Jag är fan i mig rädd för religion och religiösa människor. Speciellt kristendomen och islam med alla dess förgreningar. Inte ens de värsta maffiagrupperingarna har sådana här regler och riktlinjer att följa.

För er med migrän. Nytt mirakelmedel är i antågande! CGRP.
Hoppas det kommer funka för mig.

En reporter råkar ut för en olycka. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut! Blir lite extra intressant med tanke på allt som har hänt här hemma sen i somras... :)

2010-03-03 @ 17:25:51
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna L

Såg småstadsliv 3 idag, så jäkla bra! =D

2010-03-03 @ 18:46:51
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: lilla-my

hoppas att allt ordnar sig när ni flyttat och att ni trivs å mår bättre :) lycka till me allt :)

2010-03-03 @ 19:54:10
Postat av: jenny

Du som uppskattar god musik, vad sägs om denna?



http://www.youtube.com/watch?v=dYqM9-Fj0Pg

2010-03-04 @ 09:01:01
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: maddiz

Ja, får jag höra lite spökerier. :D Vad skoj att ni kommer till Sandvägen:D

2010-03-05 @ 01:51:53
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0