3 mars: Lidl´s bubbelvatten

Är helt såld på Lidl´s kolsyrade vatten - Saskia. 3,98kr/st för 1,5 liter. Av någon anledning så är vattnet gott och det är lagomt med kolsyra. Kan dricka ur en flaska direkt.



Så kan man ju också inleda en blogg. =)

I helgen hade jag jäkla skoj. Träffade massvis med vänner och det var ett ordentligt partjande hela helgen. Ja lite nytta blev det också då vi snackade business jag och Håkan.

Det blev ett ordentligt åkande fram och tillbaka på fester under lördagen för det var så stillsamt överallt. Alla verkade ha festat klart redan på fredagen och då var det ett hejdundrande kalas på Rowdys. En av de roligaste kvällarna på länge.

Jag skulle vilja haft bilder från helgen. Skicka mig gärna.



När jag kom hem så var jag efterlängtad av Jon. När han fick se mig komma in genom dörren så stannade han upp och började gråta av glädje och efter att han snyftat klart så gav han mig världens kram och sa. - "Jag sakat dig så mycket, pappa."
Pappas pojk det där =)



Min bror tar Balder nu i veckan. Han och Balder trivs bra tillsammans. Brorsan kan dock skämma bort han duktigt vet jag. Så det var en sten som lättade från axlarna. Känns bra att man kan träffa Balder då och då också.


Ung och gammal

Idag ska vi kolla på en lägenhet här i Stråtjära. Varför vi inte flyttade ner till Kungsgården/Sandviken direkt i en lägenhet beror på några olika saker. Jag har sökt en del jobb här i Söderhamn och skulle jag få något av dessa så känns det lite fel att säga nej till det om man hade bestämt sig för att flytta redan. En annan orsak är att Angelica inte orkar med en större flytt just nu då hon har mycket studier. Hon skulle halka efter så pass mycket.

Så vi bor kvar här uppe ett tag till. Skynda långsamt, heter det.



Nu är det så pass kasst med pengar för mig så detta kan faktiskt vara en stor risk =)


Bild snodd från Vesslans blogg.



Igår gjorde vi av med en bunt kosing. Hela dagen tillbringades i Gävle och Valbo. Det införskaffades lite nya prylar till lägenheten på IKEA och på Dollar Store. Matinhandling blev det på Willys.

Gårdagens bästa affär blev lunch på IKEA. Köttbullar, dryck, bröd, sallad till tre personer blev sammanlagt 84kr (!!). IKEA har denna vecka specialpris på köttbullar och mos, endast 16kr! Man skulle ju kunna äta flera portioner innan man kom upp i ordinarie lunchpriser. Men det behövde man inte. Jag blev riktigt mätt på 16 kronors-rätten.

Dollar Store i Gävle var ursämst. Tråkig butik med lite varor. Dollar Store i Söderhamn är en bra mycket bättre butik. Fräscht, stort och enormt med varor.



De finaste ögonen verkar bestå av skandinaviska blåa ögon och afghanska gröna ögon... enligt den här videon iaf. Av en händelse så vet jag att båda dessa ögonfärger på vardera folkslag, skandinaver och afghaner, är mutationer och rätt ovanliga om man jämför med resten av världen. Nåväl se och njut. Många fina ögon i denna video.

Med fusionsteknologi kan man driva en storstads all elektricitet med samma mängd vatten som rymmer ett badkar... och ja fusionsteknologin är på frammarsch ordentligt. Hejdå alla dyra elbolag!

Asså det här är humor det. Chuck Norris fakta.



Får se när jag kan skriva mer. Beror på när vi får flytta. Men ett avbrott i packning och flytt blir det på torsdag. Då ska jag ner till Sandviken och glo på Småstadsliv 3 på bio tillsammans med bror. Verkligen något att se fram emot.

Cya all.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Kenny!!

Skönt att höra att min älsklingspojk flyttar till din bror. Balder är lika vacker nu som när han var ung. Ge han en puss från mig. Kram N

2010-03-02 @ 22:38:19
URL: http://sessa69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0