31 mars: Apache inköpt

Igår for jag till Gävle för att köpa in klubb-bilen. Trots att bilen är körbar och besiktad så är det mycket jobb på den. El ska dras om, inredning ska fixas, installera stereo, plåtjobb och lack bland annat.

Har skrivit en hel lista med åtgärder som ska fixas och då tittade jag bara lite snabbt på den. Men den kommer bli bra. En helg med duktiga medlemmar och en del inköp av prylar så kommer den bli riktigt tuff.

Den var större än vad jag hade för mig. Den ser ut som den varit en gammal ambulans. Det är nog därför jag inte hittar några bilder på internet, då den är specialbyggd.

Tidigare ägaren lovade oss en garageplats för den i hans nya verkstad i Valbo. Vi får låna hans maskiner och verktyg. Helt suveränt.



Los Raggos hemsida är uppdaterad med nyheter, galleri och medlemmar.



Makalösa bilder!

Bulldog sliter sönder en polisbil!

Skate or (almost) die. Mouhahaha!

En ceremoni som utförs dagligen vid gränsen av Indien och Pakistan.

En av alla fel Marx hade.

Paolo Roberto är en riktig stjärt, det har jag alltid sagt.



Lägger upp en bild på tröjorna vi beställt till klubben senare idag eller i morrn.

Mycket kring klubben nu. Men det är så jäkla roligt att få aktivera sig i något nu när man är arbetssökande. Medlemmarna blir som arbetskompisar och arbetsuppgifterna är väldigt varierande må jag säga. Allt från att planera spelningar till att fixa upp en bil. Det enda som saknas är en lön dock =)

Kommentarer
Postat av: Foose läromästare

Luftfjädring kanske????

2010-03-31 @ 10:37:06
Postat av: Anonym

Foose läromästare: Skulle inte vara dumt alls det, hehe. Lite dyrt bara iof.

2010-03-31 @ 12:17:43
Postat av: Anna L

Det är inte mycket jag kan om bilar, men hjälper gärna till med det lilla jag kan =) om inte annat kan jag vara moraliskt stöd, haha. Bara att höra av dig om ni behöver hjälp =)

2010-03-31 @ 12:27:58
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Men HA HA HA HA!!! De där pakistanska och indiska soldaterna ser ut att vara tagen ur en Monty Pyton-Sketch! äkta John Cleese-sprattel med benen :D



Här är ett klipp: http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w

2010-03-31 @ 14:14:26
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja den är så JÄKLA skön!! Har du inte hört den förr?? Har fastnat ånyo för den och får gåshud över hela kroppen när jag lyssnar :)

2010-04-01 @ 21:59:59
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0