15 maj: Upp som en sol...

... ner som en pannkaka.

Livet går upp och ner. Ibland går det snabbt uppför och lika snabbt nerför. Har mått så bra så länge nu med alla jobbintervjuer, trivs i lägenheten m.m.

Sen kan en person sabba alltihopa så man mår jättedåligt på många olika sätt. Just nu sitter jag med en folköl, lyssnar på musik och är helt utmattad.

Orkar inte med detta något mer.



Fokuserar på några roliga länkar istället så man blir lite mer positiv.

Shut the fuck up!

Vem har mest talang? Musikerna eller restaurangbiträdet? =)

Någon mer som kan bli en super-pimp som mig?

Visste inte att djur hade taktkänsla.

WTF???
Kolla bakgrunden och läs texten =O

Nya "skogsturken" - Backa Rå!

Skönt samtal med en jäkla lurendrejeri-pastor.

Hade en jäkla massa till länkar men nu får det vara nog för denna gång.



I morrn kommer mor och Håkan på besök. Hoppas man är lite piggare då i humöret.

Hej o hå.


Kommentarer
Postat av: AKP

usch.. jag vet hur det är med såna där människor omkring mig.. Har bara ett råd att ge, TA BORT DOM från ditt liv för alltid!! Det gjorde jag! ALDRIG IGEN!!!

2010-05-17 @ 10:15:55
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0