25 maj: Vilken jävla natt

Hela dagen igår var jag tung i huvudet och väldigt trött. På natten vaknade jag att jag frös något så fruktansvärt. Har aldrig i mitt liv frusit så mycket som i natt. Jag skakade oavbrutet och kunde knappt röra mig. Hela kroppen var spänd och kom knappt in i duschen. Tillbringade någon timme i badkaret och jag slutade till sist att skaka. Tror jag somnade av en sväng också.

Vad som orsakade detta vet jag inte riktigt. Tror jag hade migrän-light inatt för jag hade ont i huvudet kom jag ihåg. Under förmiddagen har jag haft värre migrän och legat och jämrat mig ända till kl 1430 idag. Hela dagen förstörd.

Fryser lite än känner jag. Känner mig som en urvriden disktrasa. Armar och ben är som spaghetti på mig och jag är lite yr. Konstig känsla.



Igår hade vi klubbmöte vid Jonnys verkstad i Valbo där vi har klubb-bilen ståendes. Vi kom överens om bland annat att vi ska få ut bilen till Sandviken cruising nu i helgen. Så det blir fullt upp från torsdag till fredag för min del. På lördag kan jag inte hjälpa till då jag ska besöka mor och bror.

Innan mötet så besökte vi Valbo Köpcentrum och gjorde en massa ärenden. Jon köpte sitt efterlängtade fiskspel för sin veckopeng han tjänar ihop när han städar rummet sitt. Vi käkade också på IKEA, Under 80kr för tre personer inkl sallad och dryck. Otroligt billigt. Köpte en del bebisgrejjer och kläder till lilla sonen eller dottern som ploppar ut snart. Besökte även MediaMarkt för första gången. Enormt trevlig personal, billiga priser och ett fantastiskt utbud av produkter.



Idag ska Jon på cirkus för första gången i sitt liv. Kommer nog bli en stor upplevelse. Han hade inte fått gått på cirkus om vi inte hade fått fribiljetter av Angelicas faster, för jävlar va dyrt det är. Tre personer 730kr! Dyrare än att besöka stora parker som Skansen m.fl.

 


 

I helgen åkte vi in till Söderhamns cruising med Pontiacen. Finns inga bälten i den så jag fick sätta fast barnstolen med ett spännband. Funkade bra det med.

Enormt med poliser var det som gjorde "krokben" för många. Förstår inte att de vill jävlas? Söderhamn blir bara en tråkigare stad framöver då ingen vill åka in till crusingen. Kommunen förlorar skatteintäkter och folkfesten uteblir. Men jag har hört att det varit likadant i Sala, Hudik och Gävle. Hoppas cruisingen i Sandviken blir bättre.

 


 

Jon snor runt runt och det ser ut som dansar.
Jag: - Vad gör du? Dansar du?
Jon: - Nej, jag roterar.

Jon och jag sitter och väntar på Angelica på Högskolans bibliotek.
Jon: - Nu ska jag hämta en inte rolig tidning.
Han kom tillbaka med en riktigt tråkig tidning faktiskt =)



Precis nu när jag sitter och skriver denna blogg ringde min gamla chef som erbjöd mig arbetet som jobbcoach på NTI skolan. Han frågade om jag ville bli platschef i Gävle och vilken lön jag ville ha. Vi gjorde upp och nu har jag jobbet!!

Guuuuud va skönt det känns!! Men men... det känns fortfarande som jag inte riktigt vill ropa hej förrens man har skrivit på anställningsavtalet.


Han skulle ringa inom två dagar och ge mig mer info om när jag ska börja jobbet. Självaste avtalet med AF börjar gälla från 1 juli men jag bör börja tidigare för att komma in i det hela först.



Men vad är det med folk?

Sluta skoja nu.

Labyrintskräck

Fantastisk poledancing.

Den här sidan är farlig. Så fort man börjar titta så kan man inte sluta.

Om jag flyttar till USA lovar jag att jag kommer vara bland de smartaste människorna i det landet. Jag blev helt kallsvettig när jag såg denna video... ja det är sant. Herregud jävlar anamma... se detta.

Militära arbetsskador. (Tack Håkan för tipset)



Nu ska jag in och duscha igen. Börjar frysa mer och mer. Blir att proppa i sig tabletter innan vi åker in på cirkusen.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRAAAAAAATTIS!!!! =) ♥



Du vet vem du ska tänka på om det dyker upp andra jobberbjudande va? ;-)

2010-05-25 @ 18:20:45
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Nawh! That is so sweet! =)

2010-05-25 @ 23:23:36
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis till jobbet!

Låter förövrigt som om du håller på att bli sjuk när du fryser sådär och samtidigt får migrän. Krya på dej!

2010-05-26 @ 02:12:37
Postat av: Anna L

Grattis till jobbet och krya på dig =)

2010-05-26 @ 12:47:21
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0