4 maj: Mycket på gång

Händer mycket nu fastän man inte har ett arbete. Klubblokal, klubb-bil, företagsidéer, måla altanen, familjen m.m.

Tar en jävla tid att måla altanen fastän jag fuskar. Jag har inte tvättat altanen eller ens slipat den inför målning. Då skulle jag fått hållt på en vecka 8 timmar/dag. Så länge ska jag inte bo här så det behövs ett sådant seriöst arbete.

Dessa vinklar och vrån som ska målas tar en jävla tid, plus att det ska målas ytterliggare minst en gång till. Men det blir väl rätt bra när det är klart. Ska försöka göra det sista idag innan min bror hämtar mig. Vi ska till Ljusdal för att kolla på en cross som broder ska ev inhandla.



Jag och grannen Martin var iväg till Bollnäs och cruisade (läs gasade) en sväng i lördags.

Sex är sköna grejjer det... Att köra en svart toktrimmad Firebird kan vara snäppet skönare. Nej, kommentera inte detta att jag har fel för ni har inte åkt med i skönheten. Skulle kunna använda hela min blogg till att berätta om denna gudagåva till bil men jag får behärska mig.

Tur att det inte sitter ngn stereo i bilen. Spelar man sådan här låtar så är det lätt att köra ihjäl sig.

Burnout - Carbouretors





Veckans tidningsrubrik:
Vågar du testa ditt vagina-IQ?
WTF?????



Bra på TV (nu och kommande)
:: Sveriges Historia på TV4
:: Gumball 3000 med Erik och Mackan på TV6
:: Djävulsrallyt på Kanal  5
:: Wipeout på Kanal 5


Två skönheter...





Ytterliggare två skönheter...





Aldrig sett något liknande!

Tänk om en svensk skola hade detta telefonsvarsmeddelande! =)

- Vad vill du bli när du blir stor? - En evil skurk.

Så här tänder man en majbrasa!



Jon satt och spelade ett spel på Bolibompa hemsidan. På ett av spelen var det en skånsk presentationsröst.

- "Speeulá", säger den skånska rösten när spelet var klart att köras igång.

Jon ser ut som ett frågetecken och upprepar det rösten sa om och om igen och tittade omkring sig och undrade vad han skulle göra, hahaha!



Min framtida kollega Håkan E har nu startat företag som jag ska medverka i så fort jag får ett arbete. Vi behöver en logotyp för företaget som ska finnas på visitkort, flyers, annonser, hemsidan, banderoller m.m.

Företaget ska arrangera PR events, kickoffs, och fester mest inriktade till företag så logotypen ska vara snygg, seriös och se proffsig ut.

Är det någon som har en kreativ ådra som kan skissa ner något på papper eller på Photoshop? Har redan frågat några, men vi vill ha en del olika förslag att välja mellan.

Företaget heter Amplus Evenemang.



Nu ska jag käka lite och därefter göra det sista på altanen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan pojkstackarn inte skånska?! ;P

2010-05-04 @ 14:51:45
Postat av: kyd

Ida: Haha, verkar fan inte så. Han fattade inget =)

2010-05-04 @ 22:24:23
Postat av: Anna

Vilken atlet, killen i första länken! Blir SÅ fascinerad av så smidiga människor! =)

2010-05-05 @ 09:31:32
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0