14 nov: Affisch #2


Design: Rebel Heart Design

Det rullar på må jag säga. Flera spelningar är på gång (se tidigare blogg).

Plus:
¤ Black Raven (feb-mars)
¤ Long Tall Texans (mars)
¤ Carl Mann (sommaren)
¤ Wayne Hancock (april)
¤ Rayburn Anthony
¤ Sator (april)

Plus:
Los Raggos NYÅRSFEST!
Roaddust (S) + ett till band.
31 dec: Järbo Folkets Hus



Fars dag idag. Man blev uppvaktad på sängen med min favoritfrukost - Varm kakao med limpsmörgåsar.

En väldigt passande present fick man också - En badkarskudde! Så många gånger man somnat i badkaret och vaknar med stel nacke! Nuså, kan jag sussa gott i mitt kära badkar i fortsättningen.

Ett fint farsdags-kort fick man också som Jon hade gjort. Man blir lite rörd.

Ikväll ska det bjudas på kalvstek, potatis och sås. Man tackar och bockar.



Har varit full rulle i köket denna helg. Förutom tillagning av kalvstek så har det bakats lussekatter och tillagats taco buffé här hemma. En helg i den goda matens tecken. Allt har man att tacka Angelica för. Måhända jag skulle fixat taco buffén iaf =)



Och en serie på när Silas ville "hjälpa" till... Jäkla skitunge =)





Några till nya bilder från veckan:





The power of reggae.

Haha underbart. Darth Vader vs Adolf Hitler i en rapbattle.

Något till nyår. 100 ton sprängämnen!!















BAZINGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0