3 nov: Bilder från veckan

Bilder från helgen och veckan som gått...

Silas börjar gilla mat mer =)
Skulle sätta mig i soffan och titta på TV... men det var upptaget.
Så här fann jag Jon sovandes i går kväll. =D
Fick lägga honom tillrätta.
Utflykt till stranden i helgen...
...där det käkades korv och fikades.
Jon lånade pappas glasögon =)



I morrn ska jag till AF och på fredag händer det mycket... Ska till Jungle City med Jon tillsammans med min bror och brorsbarn. Innan vi kommer dit ska jag besöka Estraden inför spelningen med James Intveld 26 nov för att snacka lite med ägarna. När vi kommer hem ska jag tillaga en middag och Jon ska därefter på halloween-fest hos grannarna med filmtittning och troligtvis godisätning.

Lördagen innebär en roadtrip till Västerås. Då en vän fyller år. Det ska visst bjudas på mat, öl och livemusik. Får se om man finner någon utstyrsel också då det är en kombinerad födelsedagsfest och Halloween-maskerad.



Fyllefilter för bland annat Facebook =)

Som jag anat. Sluta klicka på liknande länkar på Facebook.

Makalös bläckfisk!

Pratar människan i en mobiltelefon?? Filmen är från 1928 och en kvinna med mobiltelefon (?) råkar dyka upp i bilden.

Halloween hus.

Världens största färja passerar under Stora Bält bron. Det var på håret.



En av dagens glädjeämnen är SMSen från Ante. Får minst ett om dagen, tror jag. Men upp till 10st är inte en omöjlighet =)

Ett exempel av alla dessa hundratals SMS man fått...

En man kommer in på en restaurang med en mus i famnen. Han beställer en öl till sig själv och 10st pannbiffar till musen. Värden undrar givetvis vad det är för en märklig mus som kan äta 10st pannbiffar?

- Jo, det var som så att jag räddade en liten fé och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa, och mycket pengar och det fick jag. Men den sista önskan - En omättlig mus missförstod féjävlen totalt.




PÅ GÅNG!

James Intveld (USA)
25 nov: Stockholm - The Liffey
26 nov: Gävle - Estraden
27 nov: Nyköping - Plats meddelas snart


Frantic Flintstones (UK)
4 feb: Kilafors - Lilltjära Bygård.
5 feb: Stockholm - The Liffey

Lucky Tubb & the Modern Day Troubadours (USA)
Bob Wayne & The Outlaw Carnies (USA)
11 feb: Plats meddelas snart

Los Raggos arrangemang:
Johnny Knife & His Rippers (D)
The Moonstompers (S)
The Go Getters (S)
12 feb: Järbo - Folkets Hus



Ha en skön vecka!

Kommentarer
Postat av: anna l

Det händer mycket inom den närmsta framtiden, kul! =)

2010-11-03 @ 12:20:59
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0