12 okt: Rejäl länksamling

Eftersom det blir så långt mellan blogginläggen numera så har banken med länkar jag sparat på mig växt ordentligt. Så nu tar jag med alla jag sparat i denna blogg så jag kommer ikapp. Det kommer ju nya roliga länkar ideligen.

Men jag vet att många av er läsare gillar min länkavdelning i bloggen så det gör nog inget om det blir lite många denna gång =)

Så jävla roligt.

Grycksbo Raggarbilsutställning 1993

Magnus Samuelsson

Guld

Fuck song (du måste ha ett konto på YouTube för att se videon).

Härlig nostalgisida! (tipsat av Järnkroken)

Bästa facerapen jag sett någonsin!

Va fan? Shit asså. =O

Dessa mynt får man handla för! Visste jag inte.

Annorlunda mobilladdare.

Så här går det när man lämnar maten framme.

Otroliga zombie-sminkningar.


Humor!

Hur man får en tjej beroende av en.

Men dra mig baklänges! Häftigt må jag säga.

Humor som står sig än idag.

Humor som står sig än i dag #2.



Ja, välkommen tillbaka. Om du gick igenom ovanstående länkar så har du suttit här ett tag =)



Vad händer i mitt liv just nu då?
Just nu handlar det mest om avvaktan. Jag har skjutit iväg bollen och väntar på att den ska skjutas tillbaka... från minst tre håll. Så det händer inte så mkt om dagarna. Men om någon boll skjuts tillbaka så kommer det bli ett hålligång igen.

Skönt med en liten paus.




"Efter en och en halv timme är mannen ett allvarligt hot för vår verksamhet"
Boris Lennerhov, VD Gekås Ullared

Nästa år ska det bli lounge och sportsbar för den trötte mannen inne i varuhuset. De vet då verkligen hur man tar hand om kunderna! Helt underbart.

Så till våren ska vi dit och vara där i någon dag. Ska skaka hand med Boris om jag får syn på honom. =)



Fick ett mail av Johnny häromdagen...

Kuggfråga
Vill du se ut som Alex Schulmann i ett år eller pippa Mona Sahlin ?


Vad valde jag tror ni? =)

 


 

I lördags bjöd svärmor på middagsbuffé på Norrlandsport. Riktigt gott. Det hela sveptes ner med starköl.

 

Fick reda på att det var Älgvaka på Bygdegården här i Skog så jag vandrade dit med grannarna under kvällen. Blev bra på kanelen men klarade mig gott från baksmällan. Hade en trevlig efterfest på kollektivet också med skön musik och sköna människor =)

 


 

Pratar/skriver en del engelska numera i och med mina projekt jag har på gång. Fann en riktigt bra översättningssida från Google som jag använder mig dagligen av.

 

Där fick ni en länk till.

 


 

Visste du att: Människor kan bara drömma om ansikten som vi redan sett och 12% av alla människor drömmer endast i svartvitt.

 

Hej o hå!


Kommentarer
Postat av: angelica - ingenting är omöjligt!

inte tänker man på att man drömmer i svartvitt ;)

2010-10-12 @ 19:36:29
URL: http://aangeeliica.blogg.se/
Postat av: Erik

"Kuggfråga

Vill du se ut som Alex Schulmann i ett år eller pippa Mona Sahlin ?"



Du valde att pippa Alex Schulman OCH se ut som Mona Sahlin? :P



2010-10-12 @ 19:49:14
Postat av: kyd

Erik: Hahaha! Värsta tänkbara kombinationen där!

2010-10-12 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0