2 sep: Min 'jävla blogg'

Först blir bloggen min kallad 'jävla blogg'. Sen visar det sig att ett läsfel gjort missförståndet att jag skulle pikat och trampat på någon. Trots detta uteblir en ursäkt och vidare förklaring. Min första tanke och känsla då, är att det är något annat outsagt som ligger bakom då man letar fel. Man får väl höra allt på fyllan någon gång anar jag.

För jag kan garantera er att läser man min 'jävla blogg' som Fan läser bibeln, så kan man finna mycket man kan ta åt sig av... om man vill. Jag lovar er alla läsare att jag aldrig har och kommer aldrig med uppsåt skada någon bekant/vän/släkt i min blogg.

Varför har jag tagit upp så mycket plats för denna händelse? Vanligtvis skulle jag inte bry mig för fem öre om något dylikt men i detta fall handlar det om vän/vänner, en anklagan som verkar stå kvar trots markant läsfel och att jag blev illa berörd av anklagelsen förståss.

Har bett några läst bloggen det handlar om för att utesluta att jag har skrivit helt åt fanders utan att se det själv... och dessa har inte sett något om att jag skulle pika någon. Inte ens när jag visar självaste meningen det handlar om. Så det känns iaf att jag inte är helt ute och cyklar.

Ja, det händer då något varje dag må jag säga. Man kunde hoppas på något som kan ge energi än att det ska dra energi.



Vad har hänt de senaste dagarna?

Förrådet är städat och klart. Tänk att det lilla förrådet kunde vara så stökigt. Nu kan man ju iaf gå in i förrådet och vi har fått plats för ännu mer saker än tidigare. Skönt att det är ur världen iaf.

Besökt IKEA har vi också gjort. Angelica skulle ha en ny byrå och en bäddsoffa plus en massa andra småsaker. Trots möblerna så gick notan på endast 3800kr. Fantastiskt billigt på IKEA må jag säga.

Hälsat på Håkan och Linda passade vi på att göra när vi var i trakterna. Kom hem sent på kvällen då vi affischerade hela vägen hem till Stråtjära.



Snart är det dax för ovanstående rock! Ska bli jävligt sköj. Kommer nog en massa folk vad jag känner på mig och vad jag hört.

Har även varit till Sundsvall och arbetat. Träffade gamla kollegor. Man blir helt varm i bröstet när man såg dem. Att arbeta med dem då för ca fem år sedan hade en väldigt stor betydelse i mitt liv.

Hann inte flanera något på stan tyvärr. Jag gillar Sundsvall men det var dit och hem direkt. Vi käkade en rejäl asiatisk buffé på lunchen iaf. Gick inte av för hackor.



Va i helvete gör Johnny bland alla dessa brudar?





Några nya bilder.


Grimm fastnade i bokhyllan, haha.


Jon verkar ha tråkigt.


Favoritsysselsättningen för Silas.



My kind of humor.

My kind of humor 2.

Har tagit med rejäla pranks i tidigare bloggar, men detta prank är bland de värsta =D

F-R-E-A-K-S. Fast man ville, så kunde man inte sluta titta =/

Äntligen hittat videon på Ante när han var liten pojk.

Bråka för i helvete inte med en snusare!

Påminner mig om när jag ringer och skäller ut Swedish Match varför Onico är så förbaskat dyr, då det inte är nikotin i snuset? Det var under perioden jag slutade snusa och var helt upp o ner i humöret. Men de är nog vana =)



Peg, you can stab me with knives, you can beat me with clubs, you can make me open my eyes when we're having sex but there's no way on earth you can make me get a second job.
Al Bundy

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han var lite deppig på det där kortet, Hulkenspelet var inte lika roligt som han trodde, men han kom ju igång sen :)

2010-09-02 @ 11:38:40
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Håkan

jadu Kenny.. mig pikar du allt i alla bloggar ... Läser mellan raderna allt jag...

2010-09-02 @ 12:07:39
Postat av: kyd

Håkan: Haha, ja iof... men det kan du ta =D



Angelica: Ja verkligen =)

2010-09-02 @ 18:46:09
URL: http://kyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0